30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 41)
  • Q:

Bijdrager
    danielpunt

Waar zie jij naar uit in 2007?

Zijn er in 2007 dingen waar je erg naar uit kijkt (de iPhone?) of waar van je hoopt dat het gebeurd (..?)

Voor mij persoonlijk:
    Nieuwe album van Metallica en eventuele tour.

Anoniem

Ik hoop dat ik mijn rijbewijs ga halen, dat ik een leuke stage krijg, en ik kijk wel uit naar Leopard en CS3, dan kan ik namelijk een Intel Mac gaan kopen :P

Bijdrager
    Cars

Rijbewijs halen, mijn P halen, voor de rest gewoon goede student zijn…voor de rest gewoon feesten, concerten, gezelligheid en nog meer feesten en genieten tussendoor :D

Edit: nieuwe surfspullen mag ook wel eens…na half jaar zoeken nog steeds geen geschikte plank gevonden en 3 weken naar Italie.

Bijdrager
    @iMen

De iPhone:D

Dat ik naar de 3e klas kan.

Bijdrager
    Turbanus

Ik wil een lollie uitvinden die zoooooo waanzinnig lekker is, dat iedereen er aan verslaafd raakt…..:wink:

Bijdrager
    Juch

mag ik de eerste hebben? Daar kijk ik dan naar uit…

Bijdrager
    Turbanus

Ik bel je wel even voordat ik hem kom brengen…..:wink:

Bijdrager
    Tjeerd

Ik ook:)

Ik kijk uit naar het moment dat ik overga. Dat het zomervakantie wordt en naar het moment dat ik een iPod video heb:)

Maar ook naar het moment dat ik op vakantie ga, en naar de meeting op 20 januari. Maar ook naar het moment dat de iPhone in Nederland is, en zo kan ik doorgaan……….

Bijdrager
    Steff

Ah Trabant .. het zit goed. :wink:

Bijdrager
    trabant
    ”Kriska”

- Het leren autorijden aan Anaïs. Het mag in Frankrijk en ik kijk er echt naar uit om haar te zien rijden en het haar, op de juiste en veilige manier, te leren.

je bent 19 en zo vreselijk verliefd dat je naast haar geen oog zult hebben voor het overige verkeer. Ga liever van ouderdom dood. :sealed:

Bijdrager
    Xigh
    ”Kriska”

Het mag in Frankrijk en ik kijk er echt naar uit om haar te zien rijden en het haar, op de juiste en veilige manier, te leren.

Als je dingen uit z’n verband trekt worden ze altijd leuker…

Bijdrager
    PietjePuk

Daar komen kinderen….. eeuh ongelukken van :innocent:

Bijdrager
    Xigh

Op die leeftijd heten ze nog ongelukken inderdaad:wink:

Bijdrager
    Moode

Om nog even door te gaan:

Gebruik je wel een eehh… .. ESP-systeem en ABS?

(sorry, kon het echt niet laten)

Bijdrager
    PietjePuk

Een Anti Baby Systeem?

Bijdrager
    Xigh

Let’s burn some rubber

Bijdrager
    jappo

Dat ik de iPhone in mijn handen heb he liggen,
    en de zomervakantie.

Bijdrager
    danielpunt

Lijkt het maar zo, of is (bijna) iedereen heel erg Apple minded?
    Dit is de Apple lounge, het hoeft eventjes niet over Apple te gaan;)

Bijdrager
    Steff

Hahaha oh je plaats hier een serieus bericht en het word weer compleet uit zijn naat getrokken. Prachtig dat kan echt enkel maar hier.

Bijdrager
    PietjePuk

Grapje hé:P

Ik kijk overigens uit naar Vista

Bijdrager
    Steff
    ”PietjePuk”

Grapje hé:P

Geweldig om dat zo in één keer achter elkaar te lezen. Toen ik het opschreef hier heb ik het nog 2 keer nagelezen of het goed stond. Blijkbaar stond het geweldig.

Bijdrager
    PietjePuk

idd, best grappig.:P

Bijdrager
    Freek.

Keej dan: Pronkzitting en Carnaval bij Krek. Lekkere lente, hete zomer en zomervakantie. Meer tijd met vrouw en kids.
    Nieuw model iPod en een goed functionerende iPhone in het 4e kwartaal. Nieuwe MacPro’s. CS3 en Leopard op het werk.
    Sowieso veel en leuk werk. En weer een leuke winstdeling :D

Bijdrager
    Xigh
    ”Kriska”

Hahaha oh je plaats hier een serieus bericht en het word weer compleet uit zijn naat getrokken. Prachtig dat kan echt enkel maar hier.

En trots dat we zijn:wink:
    Maar omdat we nu toch serieus gaan doen:
    Ik kijk uit naar m’n tweede schooljaar (want dat zou betekenen dat ik het eerste jaar gehaald heb).

Bijdrager
    unox
    ”Tjeerd”

Ik kijk uit naar het moment dat ik overga. Dat het zomervakantie wordt en naar het moment dat ik een iPod video heb:)

Maar ook naar het moment dat ik op vakantie ga, en naar de meeting op 20 januari. Maar ook naar het moment dat de iPhone in Nederland is, en zo kan ik doorgaan……….

nerd
    lekker feeste !

Bijdrager
    PietjePuk
    ”unox”
    ”Tjeerd”

nerd
    lekker feeste !

2nd that:D

Bijdrager
    Niek89

Mijn rijbewijs en mijn waarschijnlijke AKG. Verder kijk ik uit om elke dag weer vollop te gaan genieten !

Bijdrager
    Fabianz

Mmm.. kijk nu al uit naar de zomervakantie:D Werken, strand, feesten. En hoop dat ik geld genoeg heb voor een Macbook. Zoveel mogelijk genieten..

En hopen dat er in de voorjaarsvakantie een pak sneeuw ligt, net als 2 jaar geleden:D

Bijdrager
    roblemmen

– Dat 14 mei snel komt.
    – Auto rijden.
    – Terug naar Praag.

Bijdrager
    My-Pod

1. Rijbewijs halen
    2. Zomervakantie, vakantie met vrienden naar Aruba:D
    3. Feesten! en dit jaar naar Dance Valley.:D

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 41)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.