5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    vanWoods

waar worden de bestanden naartoe geplaatst??

In welke map worden de bestanden mencoder, en mpeg2enc geplaatst?? Ik kan ze namelijk alleen op mijn desktop terugvinden??

Bijdrager
    Walkingfingers

:apple: F?

Bijdrager
    Julian

mencoder staat bij mij in /usr/bin en een oudere in /usr/local/bin (waarschijnlijk van een oude install). mpeg2enc kan ik niet vinden…

maar als ze op je desktop staan hoeven ze toch niet ook nog ergens anders te staan? Wat heb je geinstalleerd?

Bijdrager
    vanWoods
    ”mike”

:apple: F?

dat snap ik ook wel, maar als ik dat heb gedaan dan vindt ie ook alleen de bestanden op mijn desktop terug???

Bijdrager
    vanWoods
    ”Julian”

mencoder staat bij mij in /usr/bin en een oudere in /usr/local/bin (waarschijnlijk van een oude install). mpeg2enc kan ik niet vinden…

maar als ze op je desktop staan hoeven ze toch niet ook nog ergens anders te staan? Wat heb je geinstalleerd?

Ik heb deze versie ffmpegX_0.0.6d geinstalleerd, deze zorgt ervoor dat de opensource bestanden op de juiste plaats worden gezet. Maar het blijft zowieso vreemd want ik heb het ook geprobeerd met een gewoon quicktime filpje en dan doet ie het wel, zal wel door flash komen???

Toch bedankt!!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.