4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    martijn271

waar vind ik mijn iCloud foto's terug op mijn iphone?

Foto’s van mijn iphone op de computer bekijken gaat makkelijk via de site, maar hoe moet je foto’s die je vanaf de mac upload naar iCloud bekijken op je iPhone? Ik heb extra iCloud geheugen aangeschaft zodat ik mn fotos van mn iphone kan verwijderen, maar ik kan ze nergens terug vinden. Weet iemand dit?

Gr

Bijdrager
    wouter57

iPhone
    Ga naar jaren en kies 2015. Scrol naar beneden en zoek op datum. Foto,s die in iCloud staan op je Mac gaan ook automatisch naar de iPhone. Als je foto,s verwijdert op je mac gaan ze op je iPhone ook weg. Ga op je iPhone bij instellingen naar iCloud en schakel iCloud-fotobibliotheek (beta) uit zo ook upload naar mijn fotostream dan heb je geen foto,s meer op je iPhone en heb je er ook gen last van.

Inactief
    Anoniem

Is je iphone dan constant foto’s aan het downloaden uit de cloud wanneer je er doorheen scrollt? Dat wordt oppassen met het dataplan…

Bijdrager
    martijn271

@wouter57 ik heb nu Fotostream en iCloudfotobibliotheek aan staan, maar toch heb ik nog 5 GB aan foto’s en video’s, hoe kan ik dit veranderen? Ik wil gewoon dat ik foto’s kan maken met mijn iPhone en dat die dan worden opgeslagen in de cloud, en dat het voor mijn iPhone geen geheugen kost.
    Foto’s van de computer heb ik trouwens gevonden, bedankt

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.