8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    applediver

waar vind ik dit?

hey dit zal wel een domme vraag zijn:)
    ik probeerde iets aan mijn instellingen te veranderen, eerst komt er mijn naam dat ik in begin had opgegeven op en dan typ ik bijhorend ww in en dan komt erop: mac os x wil wijzigingen aanbrangen. geef de naam en het wachtwoord van een beheerder op om dit toe te staan.
    waar vind ik dit terug want mijn gebruikersnaam dat hij ervoor weergeeft werkt daarop niet precies?

grtz

Bijdrager
    mowat

Je uitleg klinkt me wat verwarrend.
    Waar zit je in om instellingen te veranderen ? In Systeemvoorkeuren ?
    Zo ja , in welk onderdeel?
    En wat bedoel je met de “ww” die je “bijbehorend ” moet intikken ?

Bijdrager
    applediver

ja klinkt wat raar:) heb het net gevonden, ik was wat met men sleutelhanger aan het knoeien voor te zien wat dat was:p
    dan klikte ik ergens op en kwam mijn gebruikersnaam erop en daar gaf ik mijn wachtwoord in, en dan kwam bovenstaande tekst erop en probeerde ik nog is die naam en zelfde ww maar dat was het ni.
    ik moest iets van die instellingen veranderen en dan kwam dat 2de kaderke er niet meer op..
    haha beetje wartaal:D
    toch bedankt voor de reactie!

Moderator
    Koen van Tongeren

Heb je één of meerdere gebruikersaccounts op je Mac? In ieder geval is er minstens één account met beheerdersrechten. Daar moet je de inlog en wachtwoord exact van overtypen (inclusief hoofd-/kleine letters).

Bijdrager
    mowat

Ik neem aan dat de via sleutelhangertoegang.app je sleutelhangerprogramma geopend hebt.
    Daar staat normaal een slotje op en als je ergens op tikt dan vraagt men naar de naam en het wachtwoord.
    Als je die ingeeft kan je iets wijzigen. Als men naar de naam van een beheerder vraagt wil zeggen dat je niet gewoon iets van je eigen sleutelhanger wil aanpassen maar iets waarvoor de toelating van een beheerder nodig is. Als je alleen op je computer zit dan ben je ook de beheerder en moet je dus je eigen naam en wachtwoord intikken. Zit je op een gebruikersaccount , dan moet je de naam en het wachtwoord kennen van degene die beheerder is voor je iets kan doen. Maar dat kunnen wij niet op afstand beoordelen.
    Soms zijn er zelfs in je eigen sleutelhanger zelfs problemen als je bijvoorbeeld wat zit te experimenteren met wijzigen van accountnamen of wachtwoorden.
    Best is , als het niet nodig is , van de meeste van die ” instellingen” af te blijven , of op voorhand hulp te vragen.

Bijdrager
    applediver

ik heb maar 1acount, naam en ww was juist maar moest wat veranderen. kwam ik per toeval op uit met wat googlen:)
    ik moest eerst naam en ww ingeven en dit was juist maar dan vroeg hij een 2de.. alé dat kwam door die instelling.
    problem fixend dus:D

Bijdrager
    Hansi2124

Geen idee wat dit met iOS (OS voor iPhone, iPad en iPod touch) te maken heeft. Daarom verplaatst naar het juiste subforum.

Inactief
    Anoniem

Als er een prijs was voor onduidelijkste topic zou je zeker genomineerd worden.

En als je wint is het te hopen dat de prijs een cursus Nederlandse taal is. Ach, ach, ach, wat triest.

Prima topictitel ook. Dekt de inhoud echt helemaal. Als ik zo’n OP lees (en dat doe ik maar gedeeltelijk omdat ik geen zin heb het héle belabberde verhaal te lezen) neem ik echt de moeite niet om een oplossing te geven.

’t Is maar dat je het weet.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.