8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    tijns

waar vind ik de apple support pagina\'s?

Beste OMT’ers.

Ik lees met belangstelling de vragen en antwoorden/suggesties op dit forum.
    Regelmatig wordt er verwezen naar een support pagina van apple met instructies hoe een probleem op te lossen.
    Maar waar kan ik die pagina’s zelf vinden zonder anderen (onnodig) met een vraag lastig te vallen?
    Ik heb al geprobeerd “support.apple.com/nl-nl” maar krijg dan als antwoord dat de pagina niet bestaat.

Wie wijst mij de weg?
    Bvd
    Tijn

Bijdrager
    pangeran

Je had de link bijna goed :), het moet zijn https://www.apple.com/nl/support/

Bijdrager
    Shmoo

De meeste mensen vinden deze pagina’s door hun vraag gewoon in Google te tikken. Meestal komen de pagina’s van Apple zelf wel bovenaan in de resultaten.

Als je bijv. op Apple + Mail + Instellen zoekt in Google dan zie je dat bovenaan een pagina van Apple zelf staat omdat Google heel goed begrijpt dat dit over een programma van Apple gaat.

Op die manier zoeken de meeste mensen hier waarschijnlijk. Het lijkt mij sterk dat iemand echt op Apple.com gaat lopen zoeken terwijl Google dat veel beter kan.

Bijdrager
    pangeran

Helemaal mee eens Shmoo, al kan Google voor veel mensen alsnog verwarrend werken. En er werd direct naar de url gevraagd van de support pagina. Ik kom ook nooit op de support van Apple, maar ik moet zeggen het ziet er best overzichtelijk uit om snel even basis vragen op te zoeken

Bijdrager
    tijns

Pangeran en Schmoo, hartelijk dank voor de heldere reactie; 2 mogelijkheden dus.

Bijdrager
    makasa

Als ik naar apple.nl ga dan zie ik daar gelijk de knop staan met support in het menu. Makkelijker kunnen we het niet maken.

Bijdrager
    tijns

Makasa,
    Dat had ik natuurlijk ook al wel gezien, maar daar staat maar beperkt info. Als je bijv terug wil naar basisinstellingen zul je dat daar niet vinden, vlg mij. En zo zijn er meer onderwerpen. En daar doelde ik op in mijn vraagstelling.
    Maar niettemin bedankt.

Moderator
    Pete.Z

verplaatst

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.