5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    gio5

waar te plaatsen map previous system na een herinstallering

Ik heb een herinstal gedaan met mijn Mac instal schijf en die maakt een map previous system aan.
    Volgens de gegevens moet ik de bestanden na de instal terug in de daarvoor bestemde mappen plaatsen.
    Maar waar horen de mappen van de previous system map, in de HD/library/… of in de HD/system/… of toch ergens anders.
    Tevens wilde ik weten of ik alles moet terugplaatsen.
    Alvast bedankt.

Bijdrager
    Oppie

Je moet niks ‘zomaar’ terugplaatsen; alleen als je bepaalde plug-in’s e.d. zaken mist.
    Wacht een weekje of zo en mis je dan niks, gooi dan die map ‘Previous System’ weg.

Bijdrager
    sypie

Terugplaatsen is in eerste instantie niet nodig voor software, het beste is, zoals gezegd, werk er ene week mee en kijk wat je mist. Daarna kun je alles nog installeren wat je mist. Documenten en dergelijke zou je al op een backup moeten hebben omdat je een herinstall gedaan hebt.

En MOETEN terugzetten is wel een heel groot woord, je moet namelijk niets. Het terugzetten van een vorige versie maakt in mijn ogen de hele herinstallatie overbodig.

Bijdrager
    gio5

bedankt maakt het allemaal wat makkelijker, ik zie wel over een week of ik iets nog mis..

Bijdrager
    Turbanus

Je zult je bewaren als je die oude systeemmap in je nieuwe zou slepen……. Maar ik zou ze niet de kost willen geven die dat nog zouden doen ok……:o

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.