5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Wokkel

waar slaat Word autoHerstel-bestanden op

Goeiedag,

Ik wist al dat Office voor Mac instabiel functioneert binnen Lion, maar nu ken ik ook een voorbeeld. Tekstverwerker Word ‘weet’ ineens niet meer waar hij autoHerstel-bestanden moet opslaan, het autoHerstel-bestand dat net door Wordinstabiliteit is veroorzaakt c.q. dat ik nu dringend zoek is dus onvindbaar.

Weet iemand waar dat bestand kan staan?

Dit is wat nog rest in mijn Word-voorkeurenvenster:
    /uploads/community/6c07ed511218fdc507a445f7e046dc2b57749e09_0.png
    Word lijkt allerlei locaties kwijt te zijn (er staan er in elk geval bijna geen meer), weet iemand toevallig ook of en welke locaties daar standaard horen te staan?

Dank voor alle reacties!

Bijdrager
    Wokkel

Komt ie nog een keer:

Bijdrager
    Yggdrasil

Macintosh HD > User > Documenten > Microsoft User Data > Office Recovery Data 2011 al geprobeerd?:)

Bijdrager
    mowat

@Wokkel ,
    dat is volgens mij het normale venster van de bestandslocaties
    Ik heb Office 2004 op een Tiger OS en office 2008 op een snowleopard OS , dus daar heeft Lion niks kunnen weghalen , en daar is ook enkel de lijn van de gebruikerssjablonen ingevuld.
    Ik neem aan dat je voor de locaties van andere zaken , zoals bv. autoherstel , zelf moet aangeven in dat venster waar je ze wil hebben.
    Ik zet alles in de map die Office in elk account aanmaakt , in documenten / microsoft user data.
    ps. staat in je voorkeuren autoherstel toch ingeschakeld ?

Bijdrager
    Wokkel

@ Niiiiickk: dank voor je aanwijzing, daar stond ie inderdaad. Wel volledig zonder voetnoten (balen: ik had er veel en ze waren belangrijk), maar een heel groot deel is nu gered :-).

@ Mowat: ik had autoHerstel wel aanstaan, maar punt is juist dat Word ineens en zonder aanleiding meldde dat het niet meer wist waar het autoHerstel-bestanden moest opslaan. Daarna volgde de Word-melding dat ik teveel vensters open had staan om nog iets te kunnen opslaan (terwijl ik maar één venster open had), waardoor ik dus niets kon opslaan.

Allebei dank voor jullie reactie, ik heb m’n antwoord :grin:.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.