8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    mvdbent

Waar plaats iTunes de Games op de ipod??

ik zou graag willen weten waar de mac de games in plaats.
    ben erg benieuwd.

Bijdrager
    jay.eye.em

Onder games?:| Dat zou ik denken/doen.

Bijdrager
    mvdbent

daarom ook deze vraag :)

Bijdrager
    Rickje

ontzichtbare mappen denk ik…

Inactief
    Anoniem

Nu dat ik dit topic lees, baar ik me een beetje zorgen. Ik wil namelijk binnenkort mijn itunes bibliotheek overzetten van pc naar mac (inclusief coverart en spelletjes). Ik weet dat hier vele topics over zijn en ik heb nu wel door hoe ik mijn liedjes verzet (met behoud van mijn ratings), maar hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn spelletjes en coverart niet verloren gaan (in windows zijn dit gewoon zichtbare mappen)? Is back-ups maken op DVD en deze dan restoren op mijn nieuwe mac de enige oplossing?

Bijdrager
    Buzz

Sinds iTunes 7 hoef je je daar geen zorgen over te maken. Cover art zit in de id3 tags opgeslagen, dus die blijven gewoon bij je files. En anders download iTunes 7 ze wel opnieuw voor je.

Spelletjes kan je net zoals al het materiaal dat je in de iTunes Store hebt gekocht gewoon via je iPod overzetten naar andere computers. Dit doe je door je iPod aan te sluiten op de nieuwe computer en in iTunes in het File menu voor de optie “Transfer purchases from iPod” te kiezen. Simpeler kan het niet. Let wel op dat het alleen voor in de Store gekochte bestanden werkt.

Vergeet alleen niet om je iTunes Store autorisaties af te melden (onder het Store menu) op computers die je daarna niet meer gaat gebruiken.

Bijdrager
    Remon

Waar komen de spelletjes nu te staan op je iPod dan?

Bijdrager
    puntKoen

In de verbogen map .iPod-Control/Games_RO/12345/.
    12345 verschilt waarschijnlijk per game, maar houdt in gedachten dat je, zelfs als je je iPod herstelt, nog alle gekochte muziek, video’s en games weer op je iPod kunt zetten

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.