17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Paul

Waar oude Airport te krijgen?

Ik ben op zoek naar een oude Airport kaart. Jawel… ik zag ze op tweedehandsmac.nl, maar eerlijk gezegd wordt er een beetje misbruik gemaakt van het feit dat Apple ze niet meer levert. 100 euro is toch wel veel geld voor zo’n kaart vergeleken met de nieuwe Extreme….. Of is dat geen misbruik, maar gewoon slim handelen? Misschien wel, maar ik zoek toch wat goedkopers…. de prijsverhouding kaart en oude imac is een beetje uit balans zo……:wink:

Paul

Bijdrager
    georg88

Schaarste lokt sommige mensen uit tot misbruik! Maar beter te duur dan niet te koop zou ik zeggen.

Bijdrager
    macpro

Goed zoeken en de 2e hands sites afstruinen.
    Rond de 80 euro is ook mogelijk.
    Ik heb er laatst zelfs nog eentje voor 50 euro kunnen krijgen.

Bijdrager
    mollie319

volgens mij is dit goedkoper:
    http://www.hardmac.com/news/2007-03-06/#6498

geen echte Apple Extreme Card, maar het werkt wel…..

Marcel

Moderator
    unSOUND

maar niet in de oude Macs dus…. daarom zoekt hij ook een gewone Airport kaart, en geen Airport Extreme kaart.

Bijdrager
    mollie319

sowwy,

verkeerd gelezen…… :innocent:

Marcel

Bijdrager
    sypie

op marktplaats staan er zeker wel 2 voor ieder €85,- Dat is toch een koopje?

Moderator
    unSOUND
    ”sypie”

op marktplaats staan er zeker wel 2 voor ieder €85,- Dat is toch een koopje?

Nee.

Bijdrager
    sypie

ow… Mocht mijn iBook het niet meer gaan redden, die ligt op dit moment nog bij Card-Services, dan heb ik ook nog een airport kaartje over…Maar dat is nu nog niet zeker…

Bijdrager
    Stephen

http://www.fastmac.com
    Deze zijn niet goedkoop maar wel nieuw, in tegenstelling tot marktplaats of waar dan ook.

Moderator
    unSOUND

Macstuff heeft ze nieuw liggen voor 92 euro…

Bijdrager
    Gijs Raggers

Bij de apple store kost een Airport Express 99 euro incl verzendiing. Daar heb je meer aan, ook later. Bovendien stukker sneller. Je hangt m via ethernet aan je iMac, heb ik ook ooit s gedaan, prima oplossing.

Bijdrager
    sypie

Het gaat hier om een Airport kaart. Niet het apparaat… En de oude kaarten worden niet meer gemaakt.

Bijdrager
    Paul

Inderdaad niet eenvoudig he? Of werkt een oude iMac G4 ook met de “PC” USB dingen? Dat is dan een goedkopere oplossing. Mocht iemand nog een echte kaart hebben liggen houd ik me aanbevolen, maar uit principe ga ik gewoon niet rond de 100 eurootjes neerleggen. Ik vind 50 euro gewoon een redelijke prijs… toch?

Bijdrager
    sypie

Dat is tenminste wat ik destijds betaald heb bij mijn 2e hands iBook…

Bijdrager
    Paul

dat bedoel ik….;-)
    Dus eh…. lieve mensjes die op tweedehandsmac.nl die dingen hebben staan….. verkoop er nu maar gewoon eentje voor 50 euro want mij krijg je toch niet zo gek er 100 voor neer te leggen :P

Bijdrager
    sypie

en raad eens wat ik vond: http://www.2dehands.nl/apple-airpoort-20795786.html?qq=apple&start=75

Kijk en doe een bod

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.