14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Doulos

Waar nog voorraad 16G+wifi?

Net terug van vakantie. Introductie iPad gemist. Nu overal uitverkocht. Heeft iemand nog enig idee waar ik zou kunnen slagen? (midden NL).

Bijdrager

16 g nog wel.

Bij de media markt?

Bijdrager
    Doulos

Alle filialen van Mediamarkt hebben 0 iPads op voorraad….

Bijdrager
    xionix

hoe erg in het midden zit je? Je zou ook aan Limburg kunnen denken, mayb dat die wat voor je hebben.

Bijdrager
    uuuh_hello

Nergens. Er zit niks anders op dan wachten op de volgende levering. Wanneer dat is no one knows

Bijdrager
    patrickheiloo

Ik heb ze nergens in NL nog gezien. Een maat van mij had geluk in New York. Hij neemt er daar 1 voor me mee.

Bijdrager
    Willemse

Heb zelf mijn iPad 16g gehaald bij de mediamarkt Amsterdam noord (dus niet arena!!!)
    Ze gaven aan dat er nog voldoende voorraad was, wat ook bleek uit de vraag hoeveel ik er wilde hebben.

Succes met vinden & als tip geef ik mee, bel van tevoren even op, dan ligt hij apart

Bijdrager
    Macadamian

Wat dacht je van de Apple store; ikzelf heb ‘m vorige week dinsdag besteld en donderdag had ik ‘m in huis. Overigens wel een 64GB versie. Weet niet of dit wat uitmaakt.

Suc6!

Bijdrager
    KingAchille

De Store had gisteren nog een levertijd van 24u, maar die is nu ook al verhoogd naar 7-10 werkdagen. Maar wat zijn nu 7 dagen in een mensenleven:)

Bijdrager
    Tim14ww
    Willemse op 03 augustus 2010

Heb zelf mijn iPad 16g gehaald bij de mediamarkt Amsterdam noord (dus niet arena!!!)
    Ze gaven aan dat er nog voldoende voorraad was, wat ook bleek uit de vraag hoeveel ik er wilde hebben.
    Succes met vinden & als tip geef ik mee, bel van tevoren even op, dan ligt hij apart

En dat was vandaag?

Bijdrager
    Pavla

Gisteren was ik in mediamarkt Amsterdam Noord en toen was de ipad 16G wifi uitverkocht, blijkbaar was het dus voor gisteren dat Willemse er was.

Bijdrager
    Tim14ww

Vandaag eentje opgehaald bij Machouse, geweldig apparaat!

Bijdrager
    Christophe F

Switch Antwerpen heeft nog voorraad! Check hn website, zeer accurate voorraadweergave…

Bijdrager
    Yaris
    KingAchille op 03 augustus 2010

Maar wat zijn nu 7 dagen in een mensenleven.

Ongelooflijk dat we al die jaren hebben kunnen overleven zonder iPad, nietwaar?

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.