8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Kuppieee

Waar MacBook kopen ?

Hallo ,

Ik woon in Gent en ga MacBook pro 15″ 2.3 GHz i7 kopen maar heb veel slechte dingen gelezen over switch Gent , daarom denk ik hem te kopen bij lab9 in Aalst ? Iemand ervaring mee ?
    Ik zou nadien ssd schijf steken van 250 gb!
    Welke raden jullie me aan ? Crucial m4 of Samsung 830 series ?
    Ik ben een beetje een leek in het verbouwen van computers … Maar na veel lezen op fora zou ik het zo aanpakken :
    Ssd extern aansluiten en er een kloon opzetten met superduper, daarna hhd uit en ssd in MacBook steken en dan gewoon opstarten …
    Maar wat moet je dan doen na het opstarten ? Of gaat alles gewoon vanzelf aangezien je schijf toch een kloon is ?

Als iemand me kan helpen met een van men vragen , zeker doen !!!
    Alvast dank

Bijdrager
    Yggdrasil

Waar heb je slechte zaken gelezen of gehoord?

Toegegeven, ik ben ook eens afgescheept met een nonsensargument. Maar over het algemeen heb ik er goeie ervaringen mee, zeker wat betreft herstellingen. Ik ga zelf altijd naar Switch Oostende maar aangezien ik dagelijks in Gent zit (ik studeer er) ga ik daar ook af en toe.

Met Lab9 (hun vorige naam GCA) heb ik dan weer minder goeie ervaringen. Mijn eerste iMac kwam daarvan. Uiteindelijk heb ik veel meer betaald dan er oorspronkelijk op de catalogus stond. Service achteraf was ook niet om over naar huis te schrijven.

Je vraagt wel een heleboel dingen die ook niks te maken hebben met je topictitel. Als je de zoekfunctie gebruikt kom je heel wat zaken tegen over SSD’s in een MacBook Pro. Een MacBook ga je trouwens niet meer vinden, althans niet in nieuwstaat.

Bijdrager
    Kuppieee

Onder andere op dit forum heb ik veel boze reacties over switch Gent gelezen:) niet echt over switch in het algemeen maar echt enkel switch Gent !