17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    RiFF

Waar maakt Steve Jobs zijn Keynote mee?

Dit vraag ik me echt af. Vooral die roterende animatie die op het scherm kwam toen hij het over “An iPod, A Phone etc” had… Volgens mij kan het niet met Keynote zelf, maar waarmee wel?

Bijdrager
    kontheur

Keynote uit iWork ’07 die over een aantal weken vermoedelijk zal verschijnen…

EDIT: Bedankt Marius;)

Bijdrager
    darh

Ja inderdaad, waarschijnlijk Keynote 07. maaaaar het kan ook 06 zijn met effecten die gemaakt zijn in motion o.i.d. en dan als filmpje in keynote gepropt.

Bijdrager
    kontheur
    ”darh”

Ja inderdaad, waarschijnlijk Keynote 07. maaaaar het kan ook 06 zijn met effecten die gemaakt zijn in motion o.i.d. en dan als filmpje in keynote gepropt.

Lijkt me onwaarschijnlijk. Nu er bij Apple in de besturingssystemen Core Animation word ondersteunt (ik neem aan dat ze zelf al een versie van Leopard draaiden) zijn de mogelijkheden ook groter.

We zullen het over een aantal weken weten…:)

Bijdrager
    darh
    ”kontheur”

Inderdaad, een special event op dinsdag 13 feb of 20 feb.

Bijdrager
    RiFF
    ”darh”
    ”kontheur”

Dat is nog eens goed nieuws:)

Nog een maandje wachten dan maar! Hopelijk kunnen wij dan ook van die kickass presentaties maken :mrgreen:

Bijdrager
    Nicks

Volgens mij is Keynote (het programma) ook vernoemd naar de Keynote (de presentatie).

En ik verwacht stiekum nog wel een keynote binnenkort. Leopard vraagt nog om een nadere uitleg en iLife en iWork zullen toch ook wel een update krijgen. Plus dat Vista eind Januari uitkomt, lijkt me dat ze daar ook wel op willen reageren.

Bijdrager
    Cloudsurfer

Microsoft PowerPoint :P

Bijdrager
    Marresc
    ”darh”
    ”kontheur”

Bron?

Bijdrager
    Marius1976

Overigens maakt Keynote natuurlijk geen deel uit van iLife maar van iWork…

Ik ben ook benieuwd naar iWork ’07… ik hoop maar 1 ding: en dat is dat alles gewoon sneller is geworden. Ik hoef eigenlijk geen nieuwe opties.

Groet,
    Marius

Bijdrager
    Ja Rune

Kan ook een quicktime presentatie zijn… gemaakt met eender wat.

Bijdrager
    PietjePuk
    ”Marius1976″

Overigens maakt Keynote natuurlijk geen deel uit van iLife maar van iWork…

Ik ben ook benieuwd naar iWork ’07… ik hoop maar 1 ding: en dat is dat alles gewoon sneller is geworden. Ik hoef eigenlijk geen nieuwe opties.

Groet,
    Marius

Dan mag die update best gratis zijn.

Bijdrager
    Petje
    ”Cloudsurfer”

Microsoft PowerPoint :P

ja…
    hahahaha

Bijdrager
    Brac

Dat draaiende ding is een ding, maar hij had ook een dia waarop die iphone stond met de inhoud die van de iphone in zijn hand werd geplukt en in de hoek een camera… kun je zomaar live bronnen inbrengen in je keynote (bv. een camera)?

Anoniem
    ”brammutje”

kun je zomaar live bronnen inbrengen in je keynote (bv. een camera)?

Yep… moet je wel even QuickTime Broadcaster downloaden.

Bijdrager
    RiFF
    ”Zakske”
    ”brammutje”

kun je zomaar live bronnen inbrengen in je keynote (bv. een camera)?

Yep… moet je wel even QuickTime Broadcaster downloaden.

Stoer, weer iets geleerd!

Anoniem

Gewoon onderstaande instructies volgen en het werkt… enige probeem is dat er een vertraging in het videobeeld zit van 3 seconden.

………

– Connect a camera or other video input device to your computer.
    – Open QuickTime Broadcaster and, if the expanded window is open, click Hide Details.
    – Choose options from the Audio and Video pop-up menus that best fit your situation.
    – Click Show Details, click Network, and choose Manual Unicast from the Transmission pop-up menu.
    – In the Address field, enter the IP address of the receiving computer (the default is the IP address of the sending computer, so you can leave that).
    – Leave the other settings at their default values.
    – In QuickTime Broadcaster, choose File > Export SDP.
    – The file saved in this step is the Session Description Protocol (SDP) file, which contains information your viewer will need to watch your broadcast.
    – Send or copy the SDP file to the computer that will be used to view your broadcast. (n your case, you’ll just change the .sdp to .mov and drop it onto a Keynote slide.
    – On the sending computer, start the broadcast by clicking Broadcast in the QuickTime Broadcaster window.

Open your Keynote presentation then and you should see the video.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.