30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)
  • Q:
    Bijdrager
    fanatic

Waar kun je het iCreate magazine kopen?

Ik had een vraag over het tijdschrift iCreate.

Ik heb enkele weken geleden ergens gelezen dat je het tijdschrift ook in een winkel kon kopen.
    Maar na lang zoeken kon ik het niet meer vinden waar dat ook alweer was.
    Dus ik vraag jullie of jullie weten waar je ze kunt kopen.
    De enigste winkel die ik weet is de Bruno (dit las ik tenminste ergens).
    En via de site natuurlijk maar ik wil eerst eens 1 uitgave gezien hebben.

Alvast bedankt als iemand het antwoord weet

Bijdrager
    semt-x

Ik begrijp uit je verhaal dat je eerst een uitgave wil zien voordat je erop een abonnement neemt?
    Je weet dat deze bij de bruna ligt, ga daar dan naar toe en koop een editie? Tenminste ik neem aan dat je met bruno de bruna bedoelt?

Bijdrager
    iJeroen

Kom je nog eens langs Schiphol, daar liggen er nog een aantal rechts om de hoek bij de AKO, daar heb ik hem vanmiddag ook gekocht. Leuk tijdschrift, hoewel sommige Leopard-tips wel erg voor de hand liggend zijn.

PS: Anders kijk je toch even bij de Bruno? :P

Bijdrager
    Stro

Ook de AH kan je van dienst zijn.

Bijdrager
    ChrisMax

Ik hem bij de Émtee (supermarkt) gekocht. Opzich wel leuk blad, ziet er netjes uit. Ben benieuwd naar de volgende reeks die ze gaan uit brengen:)

Bijdrager
    fanatic

@ semt-x

Ik weet nergens bij mijn school of thuis een bruna (sorry spelfout) te liggen.

@ iJeroen

En ik ben nog nooit op schiphol geweest ik woon in Limburg en ben 16 en ga nooit met het vliegtuig:P

@ Stro

Oh dan moet ik nog eens beter kijken. Ik ben daar al eens geweest maar kon niets vinden. :O

@ ChrisMax

Nog nooit van de Emtee gehoord :S

bedankt voor de reacties

Bijdrager
    ChrisMax

Dan bestel je hem via internet en wordt die thuis afgeleverd. 3 nummers voor 15 euro als het goed is.

Bijdrager
    iJeroen

En ik ben nog nooit op schiphol geweest ik woon in Limburg en ben 16 en ga nooit met het vliegtuig:P

Kun je nagaan, ik ben 14…:)

Bijdrager
    Timotees

Ik heb hem bij al mijn lokale supermarkten zien liggen. (Super de Boer, Dekamarkt, en AH XL)… Weet alleen niet of ik hem de volgende keer ook nog zal kopen…. Ik was er nou niet echt kapot van..

Bijdrager
    fanatic
    ”iJeroen”
    mac/windows

Kun je nagaan, ik ben 14…:)

haha

Bijdrager
    fanatic

oke bedankt ik zal nog eens zoeken als ik hem heb gevonden meld ik het wel even.

Bijdrager
    semt-x

Nog problem. Ik dacht al aan bruna, maar misschien is er ineens een alternatief gestart, de bruno.
    Tegenwoordig kijk ik er niet raar van op als er ineens echt een bruno blijkt te zijn.

Bijdrager
    sypie

Als je het interview gezien hebt op de voorpagina (een tijdje geleden) dan had je kunnen horen en zien dat het blad in de betere tijdschriften kiosken te krijgen is. Eigenlijk best op veel plaatsen denk ik dan. Ook de Apple Resellers hebben een pakket van die dingen gekregen met de vraag om ze te verkopen.

Bijdrager
    fanatic

Ja ik heb dat ook gelezen ergens maar ik kon het niet meer vinden.

Bijdrager
    demandiebakt

C1000:) echt het eerste blad dat ik echt boeiend vond in de C1000 sinds de 5 jaar dat ik er boodschappen doe!

Bijdrager
    Josebo.

Moet zeggen dat ik niet helemaal stuk ben van het blad, maar oké! Ik heb het blad ook bij de AH gehaald, was nogal opvallend neergelegd..

Bijdrager
    mikelinden

persoonlijk vond ik het weinig bijzonders…de informatie die erin te lezen is heb ik al lang een keer langs zien komen op omt, dus of omt is top…of icreate stelt weinig voor :?

Bijdrager
    Soulshaker

ik denk na 1 nummer dat het nog te vroeg is om een oordeel te vellen
    ik denk dat ik ook eens een paar edities ga kopen :)

Bijdrager
    demandiebakt

dit blad koop ik om lekker in de woonkamer met n bakkie koffie te kunnen lezen, het is niet geschikt voor de gevorderde forum bezoeker die ieder nieuwsfeitje al op internet ziet. laat ik het zo zeggen ik vind het ook prettig om zonder monitor dingen te lezen.;)

Bijdrager
    Lutjemac

Zelfs in het hoge noorden (Uithuizen) te koop o.a. bij Primera.

Leuk blad.

mvg Lutjemac.

Bijdrager
    dettie

waar ergens in belgie?

greetz

dettie

Bijdrager
    iJeroen
    ”dettie”

waar ergens in belgie?

Zijn er geen AH’s en Bruna’s in België?

Bijdrager
    puccini

Heb het blad ook aangeschaft, maar het is niet de moeite waard, echt oude koek, die ik al eerder voorbij heb zie komen.

Bijdrager
    Soulshaker
    ”dettie”

waar ergens in belgie?

greetz

dettie

via de site van icreate

Bijdrager
    dettie

niet in winkels?

Bijdrager
    Rik de Belg

Ik heb het in een book- en tijdschriftenshop gekocht in Sluis.
    Ben er eigenlijk niet wild van, een kleine 6 euro, en niet veel nieuws opgestoken.
    Tot nu toe vind ik Macfan beter, kwa info.
    Maar we wachten nog wel effe af, voor ons definitief oordeel te vellen hé

Bijdrager
    Dedstok

Ga dan naar zoon Donner boekenwinkel of een AH XL.

Die winkels hebben 10000 magazines

Bijdrager
    fanatic
    ”Mickert”

Ga dan naar zoon Donner boekenwinkel of een AH XL.

Die winkels hebben 10000 magazines

ja maar zijn dat ook winkels waar iets meer over apple of mac software wordt besproken?

Bijdrager
    Krazi

Ik heb (nog) geen Mac. Maar ik moet toch even zeggen dat ik vind dat iCreate niet aan te raden is voor mensen die denken te switchen. Het staat echt voor een groot deel vol met tutorials. En als je nog geen Mac hebt is het allemaal wat verwarrend en lijkt Leopard echt niet intuitiever dan Windows.
    Verder worden sommige dingen wel heel letterlijk overgenomen uit de engelstalige tegenpool. Ik bedoel, als er een keer een slordigheidsfoutje in staat, oké. Maar ik heb er toch meerdere gezien. Ook wat slecht photoshop werk is me opgevallen.
    Al met al lijkt het nu een slecht blad als je dit stukje leest, maar als je gewoon fan bent van Apple is het best leuk. Hopelijk komen er iets minder tutorials in (de mensen die het blad kopen weten de basishandelingen wel). Wat ik wel graag zie is meer interviews (zoals het omt interview) en dingen als de lijst met iPhone apps. Die lijst was super en ik heb er veel ideeën uitgehaald.
    Al met al, aan te raden voor mensen die geïnteresseerd zijn in Apple en meerde Apple producten bezitten maar niet het web dagelijks afspeuren naar alles Apple. Dus de gemiddelde OMT’er kan afhaken :P
    Maar als je het net als ik gewoon boeiend vind moet je het alsnog kopen! :D

Bijdrager
    Fishstick

Ik vind het niet echt een aanrader eerlijk gezegd…

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.