13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Lars1986

Waar kun je de apple tafels kopen?

Allereerst weet ik niet of ik hier in het juiste topic zit mocht ik verkeerd zitten alvast excuus.
    Mijn vraag is of iemand weet waar je de tafels kunt kopen die je ook in de apple shops hebt? Het lijkt mij namelijk gaaf om dit als eettafel te hebben. Nu weet ik dat dit natuurlijk mogelijk is bij een meubel maker maar ik hoop stiekem op een goedkopere oplossing. Dus is er iemand die mij hierover een tip kan geven dan zou dit zeer gewaardeerd worden!

Bijdrager
    RamonV

deze zijn volgens mij speciaal voor Apple gemaakt, misschien toch maar laten maken dan.;)

Bijdrager
    r.heijma
    Bijdrager
    Lars1986

@r.heijma bedankt voor je reactie, ik was inderdaad en ben inderdaad nog bij google onderweg. echter is het gene wat je aangeeft een andere soort tafel. Bij apple lopen de poten tot aan het tafelblad en houden dan op. In het voorbeeld wat je me toestuurt lopen de tafel poten door aan de zijkant om vervolgens weer naar beneden te lopen. (Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel) dit is dus niet helemaal wat ik zoek..

Bijdrager
    MacBeer2

Deze worden inderdaad op maat gemaakt. Voor de APR’s worden deze in Duitsland gemaakt.

Bijdrager
    r.heijma

Maar tafel komt wel in de buurt van de Apple tafel.:D

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Zelf maken.

Bijdrager
    Lars1986

Zelf maken is in mijn geval geen optie.. Ik ben niet echt de handigste in dit soort situaties en ik denk dat het materiaal alleen al een vermogen kost en om dat dan te verprutsen met mijn eigen onkunde nee.:) Ik zal ook eens op de Duitse google gaan kijken wat er dan naar voren komt! Bedankt voor de tip!

Bijdrager
    Brombeer
    Lars1986 op 20 juni 2013

Bij apple lopen de poten tot aan het tafelblad en houden dan op. In het voorbeeld wat je me toestuurt lopen de tafel poten door aan de zijkant om vervolgens weer naar beneden te lopen.

Maar stel dat het nou andersom was, dan was de tafel die nu in die applewinkel staat niet goed?
    Is het echt zo’n meerwaarde voor je dat het p-r-e-c-i-e-s die tafel moet zijn? Moet het een altaar worden? Je zult toch de maat aan de plaats waar die komt te staan moeten aanpassen.

Bijdrager
    Shmoo

Knibbeler als ze nog bestaan hebben altijd wel dat soort producten tegen mooie prijzen.

Anders bij Sijben in Roermond maar dan betaal je natuurlijk wel de hoofdprijs omdat je echt kwaliteit koopt.

Bijdrager
    Lars1986

Maar stel dat het nou andersom was, dan was de tafel die nu in die applewinkel staat niet goed?
    Is het echt zo’n meerwaarde voor je dat het p-r-e-c-i-e-s die tafel moet zijn? Moet het een altaar worden? Je zult toch de maat aan de plaats waar die komt te staan moeten aanpassen.

Als ik mijn huis aan het inrichten ben en ik het juist mooi vind met de poten dan ja heeft het voor mij meerwaarden :).

Heb inmiddels via het de Duitse goolge (met dank aan MacBeer2) http://www.deinschrank.de gevonden en wonderwel is er ook deze nederlandse website:)! Hier kun je de tafel zoals in de apple stores bestellen. Het enige wat ik nog navragen wil is of het tafelblad er net zo uitziet. Maar daar kom ik morgen wel achter want dan zou het een mooie betaalbare oplossing kunnen zijn!

Bijdrager
    MouseMighty

Probeer eens iets te regelen uit de inboedel van iCentre?;)

Bijdrager
    Lars1986

haha dat is ook een optie idd! Hebben ze daar ook die tafels eigenlijk? Ik dacht alleen in de officiele apple stores

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.