17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Tuvok

Waar koop jij je spellen?

Hoi,

Ik ben benieuwd waar er zoal mac spellen te koop zijn, en met name waar jij ze koopt.
    Een bekende is MacKa en de Online Store van Apple. Verder houdt het voor mij wel op.

Bijdrager
    KarelWillem

Daar houdt het ook wel zo’n beetje mee op denk ik?

Apple Centers? Zoeken bij de Dixons en Bart Smit?

Bijdrager
    Tuvok
    ”KarelWillem”

Daar houdt het ook wel zo’n beetje mee op denk ik?

Het houdt voor mij dan wel op omdat ik geen andere weet. Daarom mijn vraag waar jullie spellen kopen.

Bijdrager
    KarelWillem

Dat zeg ik; Apple Center.

Bijdrager
    Freek.

Al gezocht? Ik wed dat hier ook wel wat adresjes voorbij komen: hoe komen julie aan spellen voor de mac.

Bijdrager
    fozzy

spellen kopen? Voor die paar keer dat ik ze speel? Hm…
    ik heb ooit 2 spellen gekocht, Age of Empires en Falcon 4. maar die draaien op OS9 nog.
    Moet ik eerst op mn iMac weer de os9 installeren, omdat ik alles onder OsX draai.

Oke, het is ZWAAR fout, maar gewoon af en toe een keer iets downloaden via de bekende weg die ik maar niet noemen zal (bij insiders wel bekend) en dan maar spelen, of via Zylom.com de enkele spelen die je kan spelen op de mac uitproberen, best verslavend wel.

:sealed:

Bijdrager
    Rickje

ik koop ze niet :P

Bijdrager
    MacBeer

Rickje, reageer dan niet joh.

Bijdrager
    petitmal

Computercollectief.

Bijdrager
    thijsbrg
    ”fozzy”

spellen kopen? Voor die paar keer dat ik ze speel? Hm…
    ik heb ooit 2 spellen gekocht, Age of Empires en Falcon 4. maar die draaien op OS9 nog.
    Moet ik eerst op mn iMac weer de os9 installeren, omdat ik alles onder OsX draai.

Oke, het is ZWAAR fout, maar gewoon af en toe een keer iets downloaden via de bekende weg die ik maar niet noemen zal (bij insiders wel bekend) en dan maar spelen, of via Zylom.com de enkele spelen die je kan spelen op de mac uitproberen, best verslavend wel.

:sealed:

We moeten wel Mac spellen blijven kopen anders sterft die hele markt uit, de omzet zal al niet gigantisch zijn en als we dan allemaal gaan downloaden blijft er helemaal niks meer over en dan kappen lui als Aspyr ermee.

Bijdrager
    Tuvok
    ”thijsbrg”

We moeten wel Mac spellen blijven kopen anders sterft die hele markt uit, de omzet zal al niet gigantisch zijn en als we dan allemaal gaan downloaden blijft er helemaal niks meer over en dan kappen lui als Aspyr ermee.

offtopic: Daar ben ik het helemaal mee eens. Wanneer bedrijven als Aspyr ermee stoppen hebben we straks alleen nog maar wat opensource titels. Jammer genoeg zou ik meer spellen kopen als ze wat goedkoper zouden zijn, maar kopen doe ik ze wel.

Bijdrager
    macxa4

De beste Mac-game winkel is natuurlijk MacGameStore van Inside MacGames. Ik heb hier al vaker games gekocht en zelfs met verzendkosten zijn ze (o.a. door de dollarkoers) goedkoper dan bij MacKa.

http://www.macgamestore.com/

Bijdrager
    Xcode

Dat is dan mooi, want ik vind Macka soms nogal duur.

Bijdrager
    petitmal

[Oke, het is ZWAAR fout, maar gewoon af en toe een keer iets downloaden via de bekende weg die ik maar niet noemen zal (bij insiders wel bekend) en dan maar spelen, of via Zylom.com de enkele spelen die je kan spelen op de mac uitproberen, best verslavend wel.][/quote]

Inderdaad: ZWAAR fout! Als je dat weet waarom doe je het dan?

Bijdrager
    roy

Wat zijn we weer heilig zeg :x :evil:

Bijdrager
    RobinZwama

Ik koop ook wel eens via MacKa.nl.
    Niet duur, wel betrouwbaar en snelle service.

Bijdrager
    unox

apple site zelf..

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.