9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Road

Waar kan ik NeoOffice 3.2 downloaden.

Ik kreeg bij het openen van NeoOffice een melding dat NeoOffice 3.1.2 Patch 8 beschikbaar is. Ik denk dus laat ik deze versie downloaden en installeren. Op de website van NeoOffice kan ik nergens deze versie downloaden. Verwijzing naar nieuwe versie weet iemand waar ik deze versie kan vinden op de website.

Bijdrager
    sedikit

Alles wat je zoekt, niet alleen NeoOffice, is hier vinden. Bookmark deze site!!:
    http://www.macupdate.com/

Bijdrager
    Road

Bedankt voor de reacties, macupdate.com zal ik zeker in me bookmark zetten.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

In het venster dat verschijnt in Neo-Office staat anders gewoon een download button.
    Klik je die per ongeluk weg dan kun je hem weer openen via het “help” menu…

Bijdrager
    iep

Met wat zoekwerk heb ik op de site de link naar de oude patches kunnen vinden. Momenteel staat daar patch 8 voor 3.1.2: http://www.neooffice.org/neojava/en/oldpatch.php

Edit: en ze zijn ook op twitter te vinden waar ze de updates aankondigen incl. de link naar de update. Handig om te volgen!

Bijdrager
    iep

dubbel

Bijdrager
    Pivni Pes

Hier is de juiste link om versie 3.2 te downloaden.
    Maar het is niet meer gratis, dus je moet even €7,- neertellen.
    Goed te doen toch?

Bijdrager
    iep

De topictitel zet je nogal op het verkeerde been want er moet nog een 1 tussen. Het gaat om 3.1.2, niet om 3.2. De harde verwijzing naar de 3.2 versie die inderdaad niet meer gratis is, is nou juist het probleem (lees de topicstart maar eens goed en klik eens op de link):)

Als alternatief kun je tegenwoordig het beste bij LibreOffice aankloppen. Dat heeft inmiddels een enorme ontwikkelsnelheid opgepakt. Ze zijn eigenlijk alle dingen die Oracle/Sun weigerden voor OpenOffice.org aan het doorvoeren. Java wordt er bijv. uitgegooid wat een enorme snelheidswinst tot gevolg zal hebben. NeoOffice heeft echter nog wel een streepje voor vanwege de veel betere integratie in de grafische omgeving van OS X.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.