24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:

Bijdrager
    klavr

Waar kan ik het best T-shirts laten bedrukken?

Goedendag lieve mensen,

Ik wil een paar t-shirts laten bedrukken, ik denk aan 15 op witte shirts. Het wordt een “I love video”-logo die ik heb gemaakt en komt alleen op de voorkant, in het groot.

Kunnen de bedrukkers op dit forum hun offertes naar mij opsturen?

tom [at] tomklaver.net

Bedankt,

Tom en de medestudenten

Bijdrager
    Deskman

15 T-shirts laten bedrukken is al bijna onbegonnen werk (laten flocken of met transfers of zelf printen en opstrijken is dan nog het enig haalbare), maar het lijkt me ook dat je iets moet zeggen over de hoeveelheid kleur, de grootte van de bedrukking en de kwaliteit van de shirts. Als je offertes laat maken en alleen maar voor ‘de goedkoopste’ gaat dan krijg je vaatdoekjes…

Bijdrager
    HSL

ik zou het lekker laten flocken, das wel het mooist. en neem niet de goedkoopste kwaliteit shirts, dat zie je er namelijk aan af.

Bijdrager
    klavr

Aantal kleuren: 2 — rood en zwart
    Grootte van logo: 30 cm bij 30cm
    Maximale prijs per shirt: €25,-

Wat is flocken?

Bijdrager
    Tomac5

JE kunt het ook bij Copy Copy laten doen. Hier betaal je 15 euro per kleur. Ze hebbben een aantal standaard kleuren waar zwart zeker weten bij zit. T shirtjes bij de HEMA halen, of Coolcat ofzo.

Good luck

Bijdrager
    geerth
    ”one111one1one11″

Wat is flocken?

Flocken is een druktechniek waarbij achteraf de inkt door warmte een soort ‘vlok’ uitstraling krijgt. Het voelt aan als ene zachte spons, maar dan een heel dun laagje op de T-shirt.

Bijdrager
    HSL
    ”geerth”
    ”one111one1one11″

Wat is flocken?

Flocken is een druktechniek waarbij achteraf de inkt door warmte een soort ‘vlok’ uitstraling krijgt. Het voelt aan als ene zachte spons, maar dan een heel dun laagje op de T-shirt.

niet helemaal, door een soort zeefdruk techniek wordt er een laagje lijm op het tshirt aangebracht en daarna worden er hele kleine vlokjes onder druk op gespoten en liggen die als een laagje op het shirt.:-)

tenminste zo deden wij het op de academie.

Bijdrager
    geerth

Bij mijn drukker, heb het hem zien doen, wordt er met een inkt eerst gedrukt en wordt daarna de shirt in een verwarmde soort ‘oven’ geplaatst waardoor de inkt een ‘vlok’ uitzicht krijgt. Maar die van jou HS-L is volgens mij ook een goeie mogelijkheid, al heb ik hem nog nooit zien voordoen :wink:

Bijdrager
    Deskman

Bijdrager
    geerth
    ”Deskman”

Altijd eerst een ander laten zoeken

Bij Directe beflocking worden de flockvezels zelf met een applikator en een Elektrostaat in de nog natte lijm aangebracht.

Bij Transfer beflocking worden voorbeflockte dragers, de flocktransfers, met hitte en druk op het betreffende product aangebracht. De productie van de transfers en het aanbrengen ervan op de te beflocken producten kan gescheiden plaatsvinden. Dit in tegenstelling tot de directe flockmethode.

Prachtig :wink:

Bijdrager
    marleentje

Ik werk zelf in een copyshop en wij hebben flock en flex op rollen. De figuren worden daar uit geplot (gesneden). Het overtollige wordt verwijderd en dan met een hittepers erop gedrukt.

Inderdaad veeeeel goedkoper dan direct.. het kan gewoon per stuk.

Bijdrager
    Barry Brons

Op de webiste http://www.pleastar.com vindt je echt de mooiste T-shirts! Mischien weten ze daar ook wel waar je ze kan laten drukken.

Bijdrager
    hopsa

kijk ff op http://www.hurricane.org

zij doen 1 t/m honderden shirts, en kwaliteitsbedrukkingen.
    Zij kijken echt met je mee en pleuren de bedrukking er niet achteloos op.

OP http://www.shirtshop.nl kan je ook je eigen bedrukking uploaden en shirts maken.

suc6

Anoniem
    ”hopsa”

OP http://www.shirtshop.nl kan je ook je eigen bedrukking uploaden en shirts maken.

“Shirtshop is met vakantie”.:?

Bijdrager
    chilli dude

Bijdrager
    hopsa

ah sh#t da’s waar, maar ze doen het echt heel netjes!

Ik neem aan dat die studenten ook vakantie hebben?

Bijdrager
    klavr

Ja.

Bijdrager
    Mikel Prod

Wij zijn een klein bedrijfje in Roemenie en willen voor een klant van ons wat flockwerk aanbrengen op een kalender.

Wei helpt ons aan adressen , leveranciers voor :
    flocj, lijm en apparatuu.

Bijdrager
    Mikel Prod

Moet natuulijk zijn :

Flock, lijm en apparatuur.

wie wil en gaat ons op weg helpen

Bijdrager
    Little Idiot

Dat moet je in Roemenië doen, daar is dat waarschijnlijk goedkoper dan hier. Wij komen daar ook geen aardbeien plukken.

Bijdrager
    marthijnhendriks

Ik raad je deze website aan: http://www.shirtbee.nl:)

Bijdrager
    marthijnhendriks

Oeps, topic is uit 2006 zie ik net…. Sorry!

Bijdrager
    jakevanderwiel

Hoi klavr,

Ik zie dat je een paar t-shirts wilt laten bedrukken. Zoals al meer mensen hier hebben gezegd werkt het laten bedrukken van kleding dat hoe meer je bestelt, hoe goedkoper het is. Maar ook drukken veel bedrijven het liefst alleen grote bestellingen, omdat het voor hen vrij duur is om t-shirts per stuk te drukken. En veel mensen zullen je dit vertellen, maar stop niet met zoeken! Ik heb een tijd geleden hetzelfde probleem gehad en ik heb net zolang gezocht en rondgevraagd tot ik iets vond. Uiteindelijk heb ik bij een shop voor een verjaardag t-shirts en sweaters laten bedrukken in Amsterdam. Niet veel dus, slechts voor een feestje, maar dat was geen probleem voor deze winkel en het was erg goed te doen qua prijs. Ik hoop dat je hier wat mee kan, laat je in ieder geval niet demotiveren!
    Succes en groetjes, Jake

http://www.morecolor.nl/Over-ons/Lokale-diensten/Amsterdam

Bijdrager
    KarelWillem

Je hebt er een mooi verhaaltje van gemaakt.

Het kan echter nog steeds niet verbloemen dat je lekker aan het spammen bent.:)

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.