13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    Ruben

Waar is “Steve’s lovechild”?

Ik weet dat dit geen vraag over video is, maar omdat “Steve’s lovechild” (voor zover ik weet) alleen maar hier te vinden is, stel ik de vraag toch maar even hier…

Weet iemand waar hij is? Zijn laatste bericht is al meer dan een maand oud en ik mis zijn input, kennis en ervaringen toch wel. Is ‘ie gewoon lekker lang op vakantie of heeft ‘ie MacOSX de rug toegekeert?:-(

Bijdrager
    SvS

K weet toevallig dat ie druk had en nu op vakantie is. :D

Bijdrager
    MacAttack

Inderdaad, MacOSX.nl zonder Steve is als een fiets zonder banden :D

Bijdrager
    koen76

….als een cafe zonder bier….

Steve, we need you!!!

KOen76

Bijdrager
    Jef

Inderdaad, zoals ik eerder al schreef, hij is de aanvulling op alle handboeken.
    Mocht hij op vakantie zijn, dat hij er dan maar eens echt van geniet.

Groeten,
    Stef.

Bijdrager
    Ruben

Als ‘ie op vakantie is hoop ik dat hij een fijne tijd heeft.:-D ’t Is ook niet zo dat ik met een probleem zit waar ik ‘m bij “nodig heb”, maar het viel me gewoon ineens op dat ik een tijd niets meer van ‘m gezien had. Een aangezien zijn laatste post die mij nog WEL vers in het geheugen ligt er eentje was waarbij hij enigszins geïrriteert was om iemand die een beetje ondankbaar LEEK te zijn, was ik bang dat hij misschien het forum vaarwel had gezegt.

Heb me gelukkig weer druk lopen maken om niets.:-D

Bijdrager
    tiny

Ruben,

Dit was voor mij één van de aanleidingen om de mods bij elkaar te roepen om te proberen duidelijkheid te krijgen over hoe we posts over illegale software e.d. modereren. Ik heb die ene post toen ook gezien en had het ook erg jammer gevonden als mensen als hij (en waarschijnlijk ook anderen) het forum zouden verlaten. Ik zal hem zometeen ff mailen en hem wijzen op deze post…

Bijdrager
    Ruben
    ”tiny”

Ik heb die ene post toen ook gezien en had het ook erg jammer gevonden als mensen als hij (en waarschijnlijk ook anderen) het forum zouden verlaten.

Ik denk dat wij het toch over een andere post hebben Tiny.:-D Ik bedoelde deze: http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?p=68220#68220

En ik herinnerde me vooral zijn laatste zin nog: “Gelukkig leveren mijn adviezen buiten dit forum genoeg geld en waardering op…

Bijdrager
    tiny

We hebben het idd over een andere post, Ruben. Wat jammer dat het zo liep. Deze kende ik niet.

Ik heb hem net nog gemaild met iets van “Ik hoop je snel weer terug te zien in het forum”…

Anyway, Steve, als je dit ziet, ik hoop dat je je hand over je hart strijkt en nog eens komt buurten in MacOSX.nl.

tiny

Bijdrager
    davedive

yep,

heb zelf het forum een aantal tijd niet meer gevolgd door drukte, vakantie en zo.
    Ondertussen heb ik onder impuls van de vele goede raad die SLC al heeft gegeven op dit forum, de nodige stappen durven zetten om zelf het experimenteren met idvd-imovie-dvd-branden… aan te vangen. Ik moet zeggen dat ik het héél erg jammer zou vinden moest SLC niet meer ‘actief’ op het forum aanwezig zijn.

De grote frustratie denk ik, als er al een is, ligt volgens mij in het over en over herhalen van reeds geformuleerde antwoorden. Telkens nieuwe mensen, die telkens tè weinig tijd nemen om alles zelf te proberen of oudere topics in de forums te lezen (beginners-mistake zoals ik zeker ook heb gemaakt). Iedereen wil zo enthousiast onmiddellijk vanalles monteren, …. en Apple laat het uitschijnen dat het allemaal onmiddellijk kan gedaan worden (en dit forum bewijst dat mensen toch wel iets dieper willen graven, meer achtergrond willen weten en zo).

Eén ding waar ik 300% (indien 300% al mogelijk zou zijn) mee akkoord ga : het forum verzuipt(e) zowat in de ‘piraterij-vragen’ die de pc-wereld zo typeert (en ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook een aantal weken niet meer naar gekeken heb omdat het toch wel altijd van hetzelfde was).

Zo zie je maar dat een succesvolle ‘switch’-campagne ook zo zijn nadelen heeft.

Graag had ik ook wel weer eens van Steve’s Lovechild gehoord!

Davedive

Bijdrager
    Ruben

Maar al met al schijnt ‘ie dus gewoon lekker op vakantie te zijn. Hopelijk zien we ‘m snel en bruin weer terug!:-D

Bijdrager
    Steves lovechild

Allemaal hartelijk dank voor zo veel lovende woorden! Ik word er gewoon en beetje verlegen van. Ik was, zoals Susanne al zei, gewoon met vakantie. Een LANGE. En daarvoor had ik het ERG DRUK. En ja: ik ben erg bruin geworden in Frankrijk. Hoewel het in Nederland ook bijzonder mooi weer is geweest. Bij deze ook iedereen bedankt voor het sturen van mail. Ik hoop deze week weer de tijd te kunnen vinden om mijn steentje op dit forum bij te dragen.
    SLC

Bijdrager
    tiny

Onder het motto “Got to give credit where credit’s due”…

Ga je nog mee lasergamen, Steve? :P

Ik ben in ieder geval blij dat je d’r weer bent :D

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.