10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    The JM

Waar is mijn downloadvenster?

Ik kan de knop van het downloadvenster niet meer toevoegen aan Safari…Hoe kan dat?

Bijdrager
    tarun

Het downloadvenster is niet meer. Als je download verschijnt rechtsboven een knop waar je op kunt klikken:

Bijdrager
    The JM

Dat bedoel ik juist, die knop heb ik niet meer.

Bijdrager
    tarun

Die knop staat er ook alleen als je iets download of gedownload hebt.

Bijdrager
    The JM

Wat stom. Als ik bijv. het plaatje hierboven download dan verschijnt dat knopje niet, maar met een grote download wel.

Bijdrager
    SunKeeper

Dat is sinds 10.7.2.

Een plaatje op je bureaublad zetten is eigenlijk niet echt downloaden, meer overzetten om te bewaren. Je hebt het immers al gedownload toen je pagina opende. Dit laatste was altijd al zo.

Ik vind het eigenlijk juist handiger. Soms zit je namelijk te zoeken: “had ik het nou wel of niet gedownload” of “deed die link het nou wel of niet?”
    Zodra je nu rechts het knopje ziet verschijnen weet je dat er iets bezig is.

Bijdrager
    Jupilerke13

bij mij staat het download icoon gewoon standaard in de balk. ooit eens erin gezet in snow leopard.

Bijdrager
    Yggdrasil

Vreemde verhaaltjes zeg…

Ik heb in mijn Safari (10.7.2) wél degelijk een download-knop bovenaan terwijl ik momenteel niks aan het downloaden ben. Bij de voorkeuren kan ik de knop ook gewoon toevoegen…

Bijdrager
    TandMac

En in Mail mis ik de Retour knop, of ik kijk er over…

Bijdrager
    Jupilerke13

ik ben net ergens achter gekomen. als in safari lion je downloadlijst leeg is, dus niet de download map op de hd zelf maar de lijst in safari, dan verdwijnt ieder spoor van de downloadknop. pas als er weer iets in komt te staan verschijnt de downloadknop weer vanzelf!!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.