4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    nakkora

Waar is mijn bibliotheek gebleven?

Ik heb mijn iMac gegevens gemigreerd naar een nieuwe Macbook Pro. In Entourage zoek ik bepaalde mails en kan ze niet vinden. Via finder komt hij wel naar boven en wel onder de map bibliotheek/caches/metadata/microsoft/entourage/2008/main identity/messages/…
    Onder ‘naam’ kan ik helemaal geen map bibliotheek vinden. Wat is er mis gegaan, waarschijnlijk tijdens het migreren?
    Het migreren is in tweede instantie gedaan, dus niet bij de eerste opstart. Iemand een idee?

Moderator
    unSOUND

De map Bibliotheek is sinds Lion standaard verborgen, omdat (te) veel onervaren gebruikers daar in gingen rommelen en het systeem instabiel maakten…

Je kunt er heen via de menubalk door te kiezen voor “Ga”, en dan de ALT / Option knop in te drukken, dan verschijnt de Bibliotheek als optie.

Bijdrager
    Matanza

Maar besef dus waarom het een verborgen bestand is geworden.

Ga er dus niet in lopen knoeien.

Bijdrager
    nakkora

Aha! Bedankt. Heb je misschien ook een idee hoe ik deze messages binnen entourage kwijt kan zijn geraakt? En is het een kwestie van kopiƫren van de bestanden naar het juiste (?) bestand in entourage om ze via het mailprogramma te kunnen openen? Het is wel vreemd dat ik ze binnen het mailpakket niet meer kan vinden. Het zal met de migratie te maken kunnen hebben, maar hoe precies is mij een raadsel.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.