7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Sandermrt

Waar haal ik het snelste een iPhone 7 plus jet black

Om 9 uur ochtends klaar achter m’n computer om als eerste een nieuwe iPhone te bestellen bij KPN. Paar uur later een aangepaste orderbevestiging omdat het zo druk was. Vervolgens vrijdag 16 september met spanning voor de deur klaar staan; niks. Gebeld met KPN en bleek dat mijn order was vervallen, maar dat ze hun best gingen doen om hem te herstellen. Vervolgens kreeg ik gister het bericht dat mijn order is gecanceld en dat ik 4-8 weken moet wachten, ookal bestelde ik hem als een van de eerste. Gehele abonnement bij KPN maar gecanceld omdat ik dit geen gang van zaken vind.

Echter wil ik nu wel snel een iPhone 7 plus jet black, heeft iemand een idee hoe je deze het snelste kan ontvangen? (Providers/ andere winkels)

Bijdrager
    Niels

Je kunt elke ochtend de Apple reserveringspagina checken: https://reserve.cdn-apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone/availability?channel=1

Maar gezien de beperkte voorraad Jet Blacks en daarnaast het feit dat alle Plus modellen slecht verkrijgbaar zijn, zou ik toch maar gewoon op 4 weken rekenen.

Geduld is een schone zaak…

Bijdrager
    SvS

Rondbellen etc. Ik las hier en daar over bestellingen bij CoolBlue? Maar het is ook snel uitverkocht. Even wat langer wachten en je kunt het zo meenemen.

Sim only en los toestel nemen lijkt mij het snelste optie.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 9 maanden geleden door  SvS.

Bijdrager
    imathijs

First world problems…

Bijdrager
    GoeieDag

Op een forum zitten is ook een ‘First world’ privilege. Niet meer doen, dan…?!

Bijdrager
    Shmoo

Met een Jet Pack alle winkels langs vliegen!

Bijdrager
    Vilscon
    NielsDam op 22 september 2016

Je kunt elke ochtend de Apple reserveringspagina checken: https://reserve.cdn-apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone/availability?channel=1%5B/quote%5D

Ik deel deze mening. Sterker nog! Vanochtend keek ik en direct was er een Plus 128GB mat-zwart beschikbaar. Direct gereserveerd en de bevestiging is al binnen, dus grote kans dat ik vanmiddag een paar weken eerder m’n iPhone in bezit heb:)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.