17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    danielhoekman

Waar een iPod mini kopen?

Beste mensen,

Mijn vriendin vindt de iPod nano te klein en de iPod video te duur. Waar valt heden ten dage nog een nieuwe iPod mini te krijgen?

Groetjes,
    Daniel

Bijdrager
    dirkjan
    Bijdrager
    iJet

iPod Mini’s zijn niet meer in de winkel te krijgen, volgens mij.

Bijdrager
    iJet

Maar is het verschil in formaat tussen de iPod Mini en de iPod Nano zo groot dan? Valt wel mee toch?

Bijdrager
    thijsbrg

Je zou heel goed moeten zoeken op Ebay en Marktplaats maar dan nog…de mini is een oud model en wordt dus niet meer nieuw gemaakt door Apple. Ik zou toch echt eens naar de nano kijken want hij lijkt misschien klein op de foto maar het is echt een heel erg fijn formaat als je hem gebruikt.

Bijdrager
    Marius1976

De nano is inderdaad een erg mooi dingetje… ben blij dat ik er een heb. Had hem veel eerder moeten kopen.

Ik ken de mini niet, maar ik zou me inderdaad ook niet blindstaren op een foto… de nano is BLITZ!;-)

Maar goed… de vraag was: hoe kom je aan een mini… misschien zijn er nog dealers die er hebben liggen? Mailtje sturen?

Ik vraag me dat ook wel af van de iBook G4 … ineens is ie van alle sites af, terwijl de 12″ iBook toch wel een onwijs kick ding blijft, die ik zelfs nu nog wel nieuw zou kopen, en verkiezen boven een MacBook. Jammer dat oude produkten meteen uit de schappen verdwijnen.

Groetjes,
    Marius

Edit om 20:47 … ik zie dat mijn lievelings iBookje nog wel nieuw te krijgen is bij Mail-a-Mac. Daar staat helaas de iPod mini echter niet meer in de lijst.

Bijdrager
    Cloudsurfer

Hoezo is de Nano te klein? Het formaat is juist perfect. Het past in elke zak en je krijgt geen lamme duim van het klikwiel. Het enige nadeel is dat het ingebouwde flash geheugen de prijs wel omhoog schopt, volgensmij was de 4gb mini 199 euro tegenover de 1gb nano voor 149.

Bijdrager
    Macs

In België is er MediaMarkt, hebben jullie deze keten ook in Nederland? Bij ons kan je daar nog nieuwe oude iPods krijgen :lol:

Bijdrager
    joffrie

Ja op http://www.tweedehandsmac.nl staan er nog 2 iPod mini’s aangeboden.
    Gewoon effe zoeken op iPod, en ze staan gewoon in de lijst.:wink:

Ze zijn wel tweedehands, maar ik denk trouwens niet dat je ze nog als nieuw zou kunnen kopen.

Bijdrager
    danielhoekman

:) Bedankt voor de reacties.

We zijn gaan kijken in een Apple winkel en ze schrok zich rot toen ze die iPod nano in d’r handen kreeg.

Mediamarkt hebben we hier ook, die kan ik inderdaad ook nog proberen. Oh en het gaat inderdaad eigenlijk op een nieuwe i.v.m. garantie!

Bijdrager
    Tinnieman

volgens mij kun je hem nog halen in arnhem bij de apple store. je zou eens een keer kunnen bellen

er staat nog een blauwe op de site

Product Apple iPod Mini Blue
    Omschrijving Wat is de meest populaire accessoire van dit voorjaar? Natuurlijk de iPod mini, waarmee je in stijl luistert naar jouw favoriete muziek. En met een batterijduur tot 10 uur gaat de iPod mini langer mee dan de nieuwste trends. Je muziekcollectie mag gezien
    Merk EOL Apple M9436ZR/A EOL
    Prijs € 149,00
    Prijs inc. BTW. € 177,31

wel duur voor een oud model maar als je hem cool vindt.

Geblokkeerd
    Anoniem
    Bijdrager
    danielhoekman

Goeie tip van die Arnhemse winkel! Dankjewel!!! Ik ga ze morgen meteen bellen.

Bijdrager
    JanWeijers

http://www.machouse.nl/ heeft er nog een aantal (kijk onder koopjeskelder)

Jan

Bijdrager
    danielhoekman

Ja die boeven van de Machouse… ze hadden beloofd de iPod mini roze te sturen naar het filiaal in Amsterdam. Vandaag zou ‘ie er zijn. Dus wij bellen: Bestaat het hele ding niet! Niet in Woerden, niet in Amsterdam, hij is er gewoon NIET. Of we misschien de 50 euro duurdere 6GB willen hebben…

Belachelijk! En kennelijk staat hij dus nog steeds op hun site.
    Voortaan maar naar een andere winkel.

Bijdrager
    danielhoekman

Apple Centre HTR gebeld

Precies hetzelfde geintje!!!!!
    Wat een belachelijke winkels zeg. Te beroerd om hun website up to date te houden.

Nou heeft ze uiteindelijk toch maar een iPod nano gekocht.

Bijdrager
    plonserd

spijtig, een tweedehands mini is toch niets mis mee?
    ik vind de mini’s de mooiste ipods ever ofzo, dat design is echt waw

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.