25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    windoosxp

Waar de nieuwe macbooks kopen??

Weet iemand een winkel in de buurt van de randstad die de nieuwe macbooks in vooraad hebben?

Bijdrager
    dirkmeister

zou ik ook wel willen weten

Bijdrager
    windoosxp

weet niemand een winkel die ze in voorraad heeft?

Bijdrager
    ChrisMax

Ik zou zeggen zoek via de Apple site met je postcode de dichtsbijzijnde winkel en pak de telefoon en ga bellen!
    Sneller kan je het niet weten:)

Bijdrager
    Xiapano

De voorraad in de winkels zijn erg beperkt.. zodra er een nieuwe lading is.. zijn ze al snel weg.. :D

Nu atlhans, omdat die natuurlijk erg nieuw is..

Bijdrager
    ChrisMax

Je kan hem volgens mij net zo goed in de Online Store kopen, duurt ongeveer 2 weken. Misschien als je hem nu in de winkel wilt kopen moet je ook nog 1 of 2 weken wachten voordat je hem hebt omdat ze elke keer uitverkocht zijn.

Bijdrager
    windoosxp

heheh dat bellen heb ik inderdaad al te veel gedaan
    net weer 5 winkels gebeld en in 1 winkel was de laatste net een uur gelden uitverkocht:cry:

Bijdrager
    dirkmeister

mmm ik zie nu op de dixons site dat hij in voorraaf is, maar heb ik dan dezelfde (goede garantie) van andere apple resselers?
    Of kan ik gewoon bij andere apple resellers aankloppen, of dan alleen bij de dixons?

Bijdrager
    huorpalantir

Ja, waar je ook een Apple product koopt, je hebt altijd de standaard Apple garantie. Het mooie van Apple is, dat je ook naar een Premium Reseller kan gaan en daar garantie claimen in plaats van bij Dixons aan te kloppen. Het voordeel daarvan is, dat ze daar de gereedschappen (en vooral bevoegdheid) hebben om een reparatie uit te voeren, zodat je sneller geholpen kan worden.

Wat betreft voorraad: ik denk dat je net zo goed uitbent als je via de Online Apple Store besteld. Bovendien wordt het dan gratis bij je thuisbezorgd :wink:

Bijdrager
    Sanjeev

Het is toch vast wel mogelijk om een MacBook te reserveren bij een APR, en zodra ze het binnen hebben je een belletje geven? :)

Bijdrager
    windoosxp

bedankt voor de hulp jongens ik heb zojuist mijn eerste mac gekocht: een aluminium macbook:lol: :lol:

Bijdrager
    ChrisMax

En waar heb je hem nou uiteindelijk gekocht?

Bijdrager
    windoosxp

uiteindelijk bij de imac zaak bij amsterdam centraal

Bijdrager
    windoosxp

ik weet niet of iemadn me kan helpen, maar het volgende vind ik heel irritant:
    bij safari open ik en window, dan vult hij niet het hele scherm op maar alleen wat nodig is.
    Zo zie ik nog een groot deel van mijn bureaublad., wie weet een oplossing??

Bijdrager
    Timpie
    ”windoosxp”

ik weet niet of iemadn me kan helpen, maar het volgende vind ik heel irritant:
    bij safari open ik en window, dan vult hij niet het hele scherm op maar alleen wat nodig is.
    Zo zie ik nog een groot deel van mijn bureaublad., wie weet een oplossing??

dat hoort gwn bij safari…

mac gekocht zonder er ooit mee gewerkt te hebben?

Bijdrager
    sven-

Het is inderdaad gebruikelijk om niet (i.t.t. tot de Windows “logica”) het scherm altijd gemaximaliseerd te hebben. Als je met meerdere vensters werkt zul je vanzelf ontdekken dat kleinere vensters handiger zijn.

Bijdrager
    windoosxp

inderdaad nog nooit mee gewerkt, maar ik dacht laat ik het is proberen.
    maar het is denk ik een kwestie van wennen (hoop ik).
    Voor de rest is het echt een top computer

Bijdrager
    Afroman

Duur risico inderdaad.
    Maar wat heb je eraan om alles te maximaliseren? Ik vind het lelijk bij websites dat ik grote grijze balken krijg.
    Ik heb eigenlijk bij geen enkel programma een groot scherm.
    Wen er maar aan, is zo gebeurd.:)

Bijdrager
    windoosxp

dat wennen is het inderdaad denk ik ook, heel erg lang met windows gewerkt

Bijdrager
    Timpie

je doet met je geld natuurlijk wat je wilt, maar ik vind het wel een heel erg dure aankoop voor iets waar je niet eens van weet of je het wel top gaat vinden

Bijdrager
    Meaculpa
    ”windoosxp”

bedankt voor de hulp jongens ik heb zojuist mijn eerste mac gekocht: een aluminium macbook:lol: :lol:

Zou je er een foto van kunnen maken? Ben heel erg benieuwd

Bijdrager
    windoosxp

hij ziet er niet echt uit dan andere macbooks:roll:

Bijdrager
    Afroman

Ik snap je zin niet.

-Is die nu al versleten/stuk?

-Is die lelijker dan andere MacBooks?

-Ziet die er niet anders uit dan andere MacBooks?

Bijdrager
    Sanjeev

Waarschijnlijk bedoelt hij dat de macbook hetzelfde eruit ziet als de andere macbooks alu waarvan al genoeg foto’s te vinden zijn.

Bijdrager
    windoosxp

wow ik ben een woord vergeten:).
    natuurlijk moet het zijn: “hij ziet er niet echt anders uit dan andere macbooks”
    voor de liefhebber kan ik nog wel foto’s maken hoor.:) :)

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.