16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    remisc

Waar de afgeprijsde macbooks kopen?

ik ga nog voor een ” oude ” macbook.
    Waar kan je die het beste kopen hier in amsterdam ?
    en dan niet alleen voor de laagste prijs maar ook nog een beetje service als er wat mee is:wink:

Bijdrager
    dylloesz

als je in het bezit bent van een pasje : Office Centre..

service is goed .. ik denk dat einde van de maand de prijzen veranderen
    http://www.officecentre.nl

Bijdrager
    Zeekomkommer

Ik kreeg net een mailtje van de MediaMarkt dat ze daar in de aanbieding gaan. Een beetje service zal bij MediaMarkt waarschijnlijk ook echt een beetje zijn.

http://www.mediamarkt.nl/specials/applemania/index.html

Bijdrager
    Ludo

Ze zijn in de aanbieding bij de media markt…

Bijdrager
    LEXY

Mail-a-mac:

MacBook 13″ Intel Core 2 Duo 2.1GHz, 1024MB, 120GB, combodrive, Airport Extreme, BT2.0, wit (MB402N/A)
    € 745,00 / € 886,55 inc. BTW (Bestelcode: MBK1321)

Bijdrager
    iDuck

Slechte timing van de MediaMarkt. €100 voordeel op de instap MacBook maakt €899 waarschijnlijk terwijl de nieuwe MacBook van €949 is voorzien van een superdrive. Niet echt voordeel.

Bijdrager
    LEXY

iCentre:

€ 849,-
    Gratis 1 GB extra geheugen
    Gratis Crumpler The Gimp 13″ Special Edition

Bijdrager
    Falc

Meeste Apple Premium Resellers hebben deze nog op voorraad staan, moet je gewoon even naar vragen.

Bijdrager
    1984

MacBook best – zwart[size=9:6b786e6859] (incl. Firewire 400)[/size:6b786e6859]
    2.4GHz, Superdrive van € 1.399,- nu € 1.199,- incl. btw

Bijdrager
    Mono1
    ”LEXY”

iCentre:

€ 849,-
    Gratis 1 GB extra geheugen
    Gratis Crumpler The Gimp 13″ Special Edition

Dat is een aanbieding alleen voor filiaal Almere en gaat om het model MB 061, dat is “late 2007”, het vorige vorige model dus.
    Uitvoering met 80GB HD, 2.0 Ghz processor, combo drive.
    Tja, dat mag dan ook wel wat goedkoper zijn……:o

Bijdrager
    koekiewous

Ik zou toch zeker even gaan kijkenbij de Apple Shop in Shops bij de Media Markten in Rotterdam, Amsterdam, Eindhoven en Den Haag.

Was er vanmiddag en de prijzen zouden vandaag nog lager gaan worden te weten.

MB402 €799
    MB403 €1049
    MB404 €1099
    MB003 €1299
    MB133 €1249
    MB134 €1399
    MB166 €2049

Zijn toch echt wel interessant te noemen en de service in zo’n shop in shop bevalt mij persoonlijk prima.

Bijdrager
    remisc

wat nu de zwarte macbook of de pro instapmodel?

sta in de mm adam:D

Bijdrager
    Jelle Ages

Dus de macbook in icentre almere is de vorige generatie? Welk serienummer heeft het vorige model. Dus het model wat voor de nieuwe macbooks (van gisteravond) kwam?

Jelle

Bijdrager
    remisc

nou gelukt:D zit met een nageltje nieuwe niet glanzende zwarte macbook op schoot! Heerlijk.:P
    vond’em toch t mooist, niet de snelste maar helemaal ok! en voor de MM speciale prijs!

Bijdrager
    Mono1
    ”jellepelle1234″

Dus de macbook in icentre almere is de vorige generatie? Welk serienummer heeft het vorige model. Dus het model wat voor de nieuwe macbooks (van gisteravond) kwam?

Jelle

De laatste serie (van 3) had de serie reeks MB 402LL/A, MB 403LL/A, MB 404LL/A

Bijdrager
    spacefreek

Ik zag ze ook gewoon in de Apple store voor kortingen, en in de mediamarkt met Applemania

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.