8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    mlfarnl

vuze op iMac

Net in het bezit van een prachtige nieuwe iMac. 2Ghz Intel Core i5.
    Nu werkt Vuze niet naar behoren. Krijg alleen beperkte bestanden te zien en zeker al geen films. Hoewel dat met mijn MacBook Pro (OS is het zelfde 10.8.02.) wel lukt. Heb alle voorkeuren met mijn Pro vergeleken en zie niets geks. Ik heb zelfs een oudere versie van Vuze geïnstalleerd. Zelfde probleem. Wat kan hier aan de hand zijn?

Bijdrager
    Applefanaat

Ik had het zelfde probleem met Vuze, ik zag geen films alleen maar bestandjes onder de 0,5GB

Een vriendin van mij heeft het dan opgelost door “ik weet niet wat”.

Maar ik wil wel eens vragen hoe ze het opgelost heeft.:)

Bijdrager
    jjmac1975

Misschien helpt dit je verder…

Vergeet ook niet je poort m.b.t. vuze te forwarden met het ip-adres van de nieuwe imac….

Bijdrager
    poing

Je kan beter Utorrent gebruiken.

Bijdrager
    wegmanjunior

Microtorrent (utorrent) en vuze (aureus) zijn eigelijk allebei veel te uitgebreid, toen ik voor het eerst begon te downloaden gebruikte ik ook microtorrent, daarna ben ik vuze gaan gebruiken, maar ik ben erachter gekomen dat al dat geavanceerde gedoe niet nodig is dus daarom gebruik ik nu transmission, ik raad dit programma echt aan aangezien het heel simpel is, 1 druk op de knop en je torrent begint te downloaden… als ik jou was zou ik dat gaan gebruiken

gr.
    niek

Bijdrager
    KarelWillem

Al die programma’s die hierboven genoemd worden lijden aan één euvel: je zal toch eerst zelf op zoek moeten naar en torrent. Die downloaden, en starten in één van de programma’s.

In Vuze is zoeken en downloaden geïntegreerd, en dat maakt het (als het werkt natuurlijk) zo eenvoudig.
    Je hebt in één oogopslag alle informatie bij elkaar, zonder allerlei ellendige sites te hoeven bezoeken.
    Dus: zoeken > klik op downloadknop. Meer is er niet nodig.

Bijdrager
    mlfarnl

Nieuws:

In de help van vuze zelf kon ik het volgende advies vinden. En na dat opgevolgd te hebben werkt het naar behoren!!!

Hi All,

I recently found this, as I had the exact same problem. Someone was kind enough to post this on another forum.

“Start Vuze, select File->Open->Torrent File… and select the ‘Add URL button’

Enter

magnet:?xt=urn:btih:GKDZHHTCKP6R2XRNWYJLRQUYE4VPLEDU

in the box and hit OK.

This will add a download to Vuze that contains search templates – they are contained in files ending in “.vuze”.

When it is complete navigate to the resulting files and either double click them to install or use the File->Open->Vuze File to do so.”

I hope this helps.

Bijdrager
    KarelWillem

De templates toevoegen helpt inderdaad, en dat wordt vaak over het hoofd gezien (ik dacht er namelijk ook niet aan).

Net bij mijn zoontje nog een hele rij toegevoegd.
    Die had namelijk ook zeer matige zoekresultaten, vergeleken met mij.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.