7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    arne89

VTM nieuws claimt: “Gratis iPhone Hack verkrijgbaar”

Hey,

Net op het VTM-nieuws:
    daar was een reportage over de eerste gratis hack van de iPhone,
    Apple wou niet reageren. Is dit reeds waarheid? Zoja, waar te downloaden?
    Het nieuws valt steeds terug te zien via http://www.vtm.be

Bijdrager
    karf

Alstublieft. De hele uitleg met downloads.

Alsjeblieft
    Alsjeblieft

Bijdrager
    diesel

Dit vind ik een stomme zet om dit op de nationale tv uit te zenden.
    Nu kan apple zeker met een update komen die dit tegen gaat en dan zit je daar met je USA iPhone maar je kan hem niet unlocken. Oke Apple wist hier natuurlijk van, maar op de tv uit zenden is natuurlijk wel wat anders dan op het internet.

Bijdrager
    Nilles01

Dat het nu op TV is geweest zal niet zoveel uitmaken. Je kan er vanuit gaan dat Apple al op de hoogte is van de vordering mbt het unlocken. Apple weet dat het nu mogelijk is om ook zonder AT&T te bellen.

Of Apple het heel erg vindt vraag ik me af. Door het unlocken verkoopt Apple nog meer iPhones omdat meer mensen er nu gebruik van kunnen maken.
    AT&T zal er echter wel problemen mee hebben omdat zij waarschijnlijk minder abonnementen verkopen en dus inkomsten mislopen.
    Of AT&T er iets aan kan door (door ‘eisen’ dat er een softwarelock update komt) is nog maar de vraag.
    Je weet dat elke simlock gehackt kan worden en zo ook deze. Apple zou extra tijd en geld moeten investeren om een nieuwe lock te maken. Ik denk niet dat ze dit doen.

Dan blijft natuurlijk de vraag. Als ze het wel doen, maken ze het dan ook bekend of zit je na je update ineens weer met een simlocked iPhone.

Inactief
    Anoniem

Hoe groot is de kans dat de iPhone simlockvrij op de markt komt? Dus gewoon standaard vanuit Apple? En hoe groot is de kans dat je je iPhone mold als je hem zelf simlockvrij probeerd te maken?

Bijdrager
    Nilles01

Nu Apple met de iPhone de Europese markt op gaat denk ik dat de kans groter is dat ie simlock vrij komt in een aantal landen of door meerdere providers per land gaat worden aangeboden gezien de wetgeving in bepaalde landen (bv belgie).

De kans dat je hem molt ligt aan de manier van unlocken. de kans dat je hem molt met een hardware unlock en solderen is vele malen groter dan de kans bij een software unlock. Bij de nieuwste software unlock is de kans volgens mij te verwaarlozen als je een beetje oplet met de handleidingen

Inactief
    Anoniem

ow das chill. Heb je enig idee hoelang zoiets gaat duren voordat ze standaard al simlockvrij zijn. En volgens mij ben je super vaak bezig om je iPhone opnieuw simlockvrij te maken aangezien er steeds nieuwe firmwares enzo uitkomen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.