20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:

Bijdrager
    soulrebel

Vrijdag macbook besteld, morgen MacWorld………

Hey,

Is het mogelijk om mijn macbook in te ruilen in het geval dat er morgen nieuwe macbooks worden gelanceerd?? Ik heb mijn macbook vorige vrijdag besteld en als het goed is heb ik het morgen of overmorgen binnen.

Bijdrager
    Sunneh

Ik ben bang voor je dat je hem niet kan ruilen.

Ikzelf ga hem pas bestellen nadat ik de keynote heb bekeken (s’avonds dus). Check altijd de data’s van keynotes wanneer er 1 is, en bestel er pas 1 erna

Vooralsnog ik alle mac sites heb bekeken, komt er geloof ik niet een nieuwe update voor de macbook (pro’s), waardoor je misschien geluk heb.

Upgrade’s komen er altijd, dus denk ik dat je er niet zo erg mee moet zitten. Daarentegen heb je wel een nieuwe macbook want extra fun is =).

Bijdrager
    wout3r

Soms is Apple nog wel zo vriendelijk om zelf de laatste versie op te sturen. Had mijn neef ook toen er nieuwe PowerMac’s uitkwamen. Dus heel misschien heb je mazzel

Anoniem

Als je hem via de Apple Store gekocht hebt kun je hem ruilen.

Bijdrager
    aerosoul

denk inderdaad dat de kans dat de macbooks ’n boeiende upgrade krijgen heel erg klein is omdat dit nog niet zo lang geleden gebeurd is..

check anders ook: http://buyersguide.macrumors.com/

en daarbij.. als je hem nu besteld heb kan je anders ook meteen even opbellen om te vragen of ze de order kunnen veranderen mocht er een nieuwe versie uitkomen..(hou dan wel rekening met ’n behoorlijk lange wachttijd..)

Bijdrager
    KarelWillem

Dus jij denkt; ‘weet je wat, dinsdag is de Mac beurs, laat ik nog even gauw een MacBook bestellen’?

Tsja, goed bestelmoment noemen we dat. :wink:

Bijdrager
    computer space

Online aankopen kun je 14dagen zonder toelichting retourneren. Ik hoop dat dit bij Apple niet zo kostbaar is als bij Dell. Die rippen je nog een dikke verzendpremie uit de beurs.

Bijdrager
    Petje

Gewone aankopen kun je altijd binnen 8 dagen geld terug.
    Is in Nederland wettelijk vastgesteld.

Bijdrager
    computer space
    ”Petje”

Gewone aankopen kun je altijd binnen 8 dagen geld terug.
    Is in Nederland wettelijk vastgesteld.

Dat is dan weer niet waar. Dit blijft een gunst van de verkopende partij.

Bijdrager
    soulrebel

Ok ok, dat wordt dan gewoon afwachten.

Anyway, bedankt voor de reacties!!

Bijdrager
    eMacPaddy

quote:
    ROTTERDAM,
    NL 05/01/2007 1:01 ’s middags THE RECEIVER WAS UNAVAILABLE TO SIGN ON THE 1ST DELIVERY ATTEMPT. A 2ND DELIVERY ATTEMPT WILL BE MADE
    05/01/2007 4:10 ’s morgens IMPORT SCAN
    05/01/2007 4:09 ’s morgens OUT FOR DELIVERY
    EINDHOVEN, BEST,
    NL 04/01/2007 6:36 ’s middags EXPORT SCAN
    NL 04/01/2007 9:01 ’s middags BILLING INFORMATION RECEIVED

komt er zometeen aan btw:)

wees niet bang, ik denk dat er geen updates komen van huidige hardware (books, wel de mini’s) en in geval van wel, dan heb je 14 dgn om hem terug te sturen zonder opgaaf van reden (maar dat begrijpen ze dan wel).

Bijdrager
    soulrebel

Ging het maar zo snel met mijn order.

Ik heb mijn macbook vrijdag besteld, geen mail ofzo ontvangen van apple.
    Dus ik heb ze net gebeld en er was een fout in hun systeem en mijn order wordt pas morgen verwerkt.:(

Nog niet verzonden
    Verwachte verzenddatum: 05 Jan, 2007 – 08 Jan, 2007
    Verwachte leverdatum: 08 Jan, 2007 – 10 Jan, 2007

Bijdrager
    iStevie

Er zullen wel geen nieuwe MacBooks uitkomen morgen.
    Of ze moete al hun ULTRA THIN MacBook af hebben, maar dat betwijfel ik.
    Nog 1dagje en we weten het ! :)

Bijdrager
    Oppie
    ”Martiniman”
    ”Petje”

Gewone aankopen kun je altijd binnen 8 dagen geld terug. Is in Nederland wettelijk vastgesteld.

Dat is dan weer niet waar. Dit blijft een gunst van de verkopende partij.

– In de winkel: koop=koop; ruilen/retourneren is idd een gunst die de winkelier verleent en zeker geen recht (natuurlijk igv het niet om productproblemen gaat).

– Kopen op afstand, dwz colportage of via internet: 8 dagen de tijd om onvoorwaardelijk een zending te retourneren; dit is een wettelijk recht.

– Apple geeft je maar liefst 14 dagen de tijd; zie Apple Verkoopvoorwaarden: zie pnt 7

Dus het lijkt me geen probleem voor de TS om na morgen, als het opportuun is, het ding terug te sturen.

Idd, wel een goed ‘bestelmoment’…:evil:

Bijdrager
    Juch
    ”Oppie”

– Kopen op afstand, dwz colportage of via internet: 8 dagen de tijd om onvoorwaardelijk een zending te retourneren; dit is een wettelijk recht.

dit is volgens mij zelfs Europees geregeld. Dus alle aankopen over internet of telefoon binnen europa kun je ‘no questions asked’ retourneren.

Bijdrager
    macmickey2

euh hoe vaak is er hier in de afgelopen 5 jaar al niet geroepen:”Koop nooit hardware vlak voor een Apple event?” Volgens mij heet MacBeer het zelfs als onderschrift gehad….:? Ik hoop dat het leuk voor je uitpakt maar anders heb je gewoon vette pech gehad…(iets met bult en eigen enzo…)

Bijdrager
    Oppie

Je hebt wel gelijk Macmickey2, maar TS heeft iig nog de mogelijkheid om ‘m te retourneren, dus voor hem geen ‘vette pech’… :innocent:

Bijdrager
    soulrebel

Lol, Ik weet het……stupid move..

Maar ja, dat wordt dan afwachten.

Bijdrager
    RiFF

Ik denk dat de kans klein is dat de MacBook (Pro) serie wordt geupdate…

Bijdrager
    Juch

wat wel van essentie is de software die zal verschillen:

Leopard t.o.v. Tiger en iLife 07 ipv iLife 06 voorgeinstalleerd. Want hoe zit dat nou precies met Apple’s free update policy?

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.