11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    theoutsider1988

Vreselijke advertentie's

Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen AdBlock Plus in safari aangezet, dit vanwege de vele irritante advertentie’s die ik kreeg tijdens het surfen.
    De Adblock Plus helpt, maar krijg toch nog kleinere advertentie’s te zien. Weet hier iemand hoe ik die advertentie’s definitief kan verwijderen?
    Het irriteert mij enorm.
    Dank u vriendelijk.

Mvg,

Moderator
    Night

Probeer eens uBlock

Bijdrager
    Joid

Of, imho nog beter, Ka-Block! https://github.com/dgraham/Ka-Block Is er ook voor iOS trouwens.

Bijdrager
    Hermanko

Gebruik deze : ghostery adblock je kan instellen wat wel en niet door komt .

Bijdrager
    computer space

Bij Adblock dien je ook nog de vriendelijke advertenties handmatig uit te zetten in voorkeuren. Google en co betalen Adblock namelijk om lieve schattige kleine advertenties toch te tonen.

Bijdrager
    KR1275

Op de een of andere manier werkt bij mij geen enkele advertentieblokker goed in Safari, op eender welke mac ik gebruik.

Daarom ben ik over op Firefox en Chrome. Daar zie ik echt nooit meer advertenties. Bijvoorbeeld de video’s op Autoweek starten bij mij altijd direct zonder voorafgaand reclameblokje. Het werkt op elke site. Ik heb verschillende addblockers geprobeerd, maar geen een werkt bij mij goed in Safari, jammer genoeg.

Bijdrager
    theoutsider1988

Is uBlock betrouwbaar? Niet dat mijn macbook uit het niets begint te crashen.
    Then I’m pissed as fuck!

Geblokkeerd
    Anoniem

Fully betrouwbaar niffo

Moderator
    Night

Pfff…. miljoenen gebruiken het en je bent bang dat je Mac gaat crashen van een Safari plugin? Kom je van Windows of zo?

Bijdrager
    theoutsider1988

@night: Jawel, ik heb vroeger Windows gehad en ik heb er inderdaad spijt van dat ik Windows heb gehad.

Nu, ik heb uBlock geĂ¯nstalleerd en heb nog steeds last van advertentie’s + Safari werkt trager.
    Iemand een oplossing?

Dank u

Bijdrager
    Koning Frank

Download adware medic en laat ‘m scannen.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.