10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    vector

Vreemde weegave in mail

Kan iemand mij vertellen hoe ik van deze ellende afkom. Als ik de G5 herstart is het even over maar na een paar inkomende mailtjes begint de ellende zo weer opnieuw.

Mede maccers alvast bedankt.[/img]

Bijdrager
    MacBeer

Je linkt naar een plaatje dat nog op je computer staat. Eerst even uploaden naar bijvoorbeeld je eigen photoalbum op deze site….
    Nu zien we niets :wink:

Bijdrager
    Bijdrager
    vector

Harold beer is de beste.

Nu nog een poging.

Dan zouden jullie nu mijn probleem moeten zien.

Bijdrager
    vector

Harold beer is de beste.

Nu nog een poging.

http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=12573/img%5D

Dan zouden jullie nu mijn probleem moeten zien.

Bijdrager
    vector

Nu dan

Bijdrager
    vector

Het hele probleem wordt veroorzaakts door corrupte fonts in Extensis Suitcase.

Als ik Suitcase uitschakel Mail sluit en weer opstart is het probleem verholpen.

Bedankt

Martin

Bijdrager
    fistkikker

Kijk aan, zelfwerkzaamheid. Woehoe, ik kan zie dat je ouder bent dan al die pubers die hier het hele forum volspammen met hun vragen naar de bekende weg.

Ik wilde net FontFinagler adviseren, dat leegt o.m. je font cache. En dat wil ook nog wel een helpen (FotntFinagler is shareware en te vinden via versiontracker.com en macupdate.com). Maar je probleem is al opgelost!:D

Bijdrager
    Oppie

Voel ik hier een kleine frustatie?! 8)

Bijdrager
    Jello
    ”fistkikker”

Kijk aan, zelfwerkzaamheid. Woehoe, ik kan zie dat je ouder bent dan al die pubers die hier het hele forum volspammen met hun vragen naar de bekende weg.

Ella, niet veralgemenen hé … maar ge hebt gelijk, der zijn hier :nietblij: :nietblij: :nietblij: maar dat is ook bij de oude mensen;):evil: :innocent:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.