10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    sedikit

[Opgelost!!]Vreemde layout OMT in nieuwe Firefox

Zojuist heb ik Firefox geïnstalleerd, versie 20. Twee sites vertonen sinds deze update een vreemde layout, OMT enMacFreak. Op alle andere sites heb ik dit probleem niet. Het moet dus dan wel aan deze twee sites liggen. Wie weet de oplossing? Alvast mijn grote dank. Screenshot van

Bijdrager
    Shmoo

Kijk eens of de stylesheets wel worden gelezen..

Bijdrager
    Boike12

Het zou ook aan de css kunnen liggen.

Bijdrager
    sallandsebeer

#Boike12 Dat is net wat mr. Shmoo beaamt.

Bijdrager
    sedikit

Dank! Maar ik weet niet hoe en waar de stylesheets gelezen worden, laat staan hoe ik erachter kom dat uitgerekend de voorpagina’s van MacFreak en OMT beiden niet goed worden weergegeven, de onderdelen weer wèl.Ik overweeg morgen de Firefox compleet te deleten en te herinstalleren, want ik ben bang dat dit niet opgelost kan worden….

Lid
    lEl

Alle services draaien zoals het zou moeten…
    Ik ben zelf FF gebruiker en draai op 20, hier zijn geen problemen. Wat gebeurt er als je geforceerd herlaad (cmd+shift+R)?

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Vreemd genoeg heb ik hier juist last van bij Safari. Maar het blijft dan niet beperkt tot OMT (die andere site kom ik nooit). Een andere site die dit vertoond is b.v. Webwereld.
    Volgens mij ligt het gewoon aan de verbinding/server en worden op bepaalde tijden(?) niet alle elementen waaruit een site bestaat ingeladen zodat die blauwe teksten verschijnen met alleen een basic layout schema. Vaak moet je dan (enkele keren) de pagina opnieuw inladen.

Bijdrager
    sedikit

@IEI!!!
    Je hebt geen idee hoe dankbaar ik jou ben. Jouw tip heeft geholpen!. In ieder geval hier. Ik ga het nu ook proberen op MacFreak. Ik ben alleen benieuwd hoe jij dit wist.
    Edit: op MacFreak werkte dit ook. Opgelost dus!

Lid
    lEl

Mja iedere browser is wel op de een of andere manier te forceren om alles uit locale caches te vergeten en opnieuw op te halen. Dat is vaak een oplossing bij dit soort problemen;-)

Bijdrager
    1984

Ik zat even te kijken, maar hier heb ik geen problemen ervaren met Firefox 20

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.