5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    tomkloos

Vreemde horizontale strepen op iPod touch 2g

Hallo,

Mijn iPod touch 2g beeldscherm vertoont de laatste tijd rare horizontale strepen.
    Als ik mijn iPod in de slaapstand zet d.m.v. de knop linksboven krijg lichte horizontale streepjes te zien die na ongeveer een seconde weer wegtrekken. Weet iemand wat hier aan te doen is? Of moet ik terug naar de winkel (Media Markt)?

Is de garantie nog geldig? Mijn iPod is ongeveer 3/4 jaar oud.

Gr. Tom

Bijdrager
    Chorro

Zijn het zwarte strepen of wordt het beeld iets anders van kleur?

Bijdrager
    tomkloos
    Chorro op 07 januari 2011

Zijn het zwarte strepen of wordt het beeld iets anders van kleur?

Als mijn iPod in de slaapstand wordt gezet zie hele lichte grijze horizontale strepen. Die verdwijdenen na ongeveer één seconde. Maar ik ben bang dat het nog erger wordt en er blijvende strepen op mijn scherm verschijnen.

Bijdrager
    Chorro

Mmm… Ik zou zo geen verklaring weten, ik ken toevallig wel iemand met een iPhone 3G met ongeveer hetzelfde probleem. Echter is het bij hem maar 1 dun lijntje, die overigens ook zichtbaar is als het scherm aanstaat.

Als je je iPod 3 kwart jaar hebt, dan heb je gewoon nog garantie. Dat is het punt niet.

Bijdrager
    tomkloos
    Chorro op 07 januari 2011

Mmm… Ik zou zo geen verklaring weten, ik ken toevallig wel iemand met een iPhone 3G met ongeveer hetzelfde probleem. Echter is het bij hem maar 1 dun lijntje, die overigens ook zichtbaar is als het scherm aanstaat.

Als je je iPod 3 kwart jaar hebt, dan heb je gewoon nog garantie. Dat is het punt niet.Oke bedankt Ik ga binnenkort naar de Media Markt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.