7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    SjorsSnoeren

Vreemd, update 10.7.3 in appstore met [email protected] [VERVOLG]

In dit topic: http://www.onemorething.nl/community/topic/vreemd-update-1073-in-appstore-met-atthegeekgmailcom

Had ik laatst mijn probleem beschreven. Nu werd hier gezegt dat ik getorrent had (of in iedergeval gedownload) dat is niet waar. Ik heb lion legaal uit de AppStore, zat zelfs nog bij mn mac met die actie, in juni volgens mij.

Nu werd dat topic geblokkeerd ivm pirated stuff. Maar dat is dus niet het geval. Op mijn mac staat in princiepe geen illegale software. Andere mogelijkheden waardoor dit kan komen? LET OP: ik zit notabene al op 10.7.3

Bijdrager
    jesper211232

mischien een andere app illegaal vekregen…, daar zeggen ze ook:

een illegale installatie van een app
    je hebt ooit iets gedownload en illegaal op je Mac geinstalleerd.
    De TS heeft Lion (of een andere app) gejat dus dit topic kan op slot

lijkt me toch duidelijk het hoeft niet aan lion te liggen het kan ook een andere app zijn.

Bijdrager
    RamonV

en je weet zeker dat je hem met je eigen apple id hebt gekocht? want in dat geval heb ik ook geen idee.

Bijdrager
    TheBigZ

Zie voor de uitleg: https://discussions.apple.com/thread/3194134
    en hoe je van de melding af kunt komen.

Bijdrager
    SjorsSnoeren

Is zeker met eigen apple ID gekocht, heb vroeger wel eens een gepirate app gedownload, nu weet ik beter. Maar misschien dat er nog ergens wat van staat. Ik check het zo ff. Thanks anyway, overigens vond ik het vreemd dat het aan een andere app kon liggen.

Bijdrager
    iep

Tja, als er “in principe” geen pirated software op je Mac staat betekent dat je het niet uitsluit. Zie daar nou net het probleem.

Bijdrager
    SjorsSnoeren

Haha klopt, ’t is nu opgelost:)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.