7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    ijiji

vreemd sluimer probleempje

Ik heb sinds gisteren een klein probleempje met mijn 20″ Intel iMac. Als ie uit de sluimerstand komt geeft ie na een seconde of 2-3 een”spatie” in het dan actieve programma. Bij iTunes (dat op dat moment geen muziek afspeelt) begint spontaan een nummer te spelen. Of Firefox scrolt een stukje naar beneden. Ik kom er niet achter waar dat aan ligt. Iemand een idee?

Bijdrager
    Nikita

Druk je op de spatiebalk om ‘m uit sluimerstand te halen? Dan doet ‘ie dat sowieso namelijk. Anders zou ik het ook niet weten…

Bijdrager
    ijiji

Ja inderdaad. En als ik ‘m met de muis uit de sluimerstand haal heb ik er inderdaad geen last van, heb ik net getest. Maar ik heb toch sterk het idee dat ie die spatie pas sinds gisteren doet, maar misschien is het me eerder niet opgevallen.

Bijdrager
    Nikita

Het is inderdaad een beetje vreemd, als je op Enter drukt of de pijltoetsen dan reageert ‘ie namelijk niet (behalve dat ‘ie uit Sluimer komt natuurlijk). Alleen bij de spatiebalk reageert ‘ie.

Bijdrager
    ijiji

ik zal het eens gaan testen op mijn G3 iMacje.

Bijdrager
    ijiji

M’n iMac G3 doet dit niet. Er klopt dus iets niet helemaal volgens mij.

Bijdrager
    Nikita

Het is mij ook pas opgevallen sinds ik een MacBook heb, misschien hebben alleen Intel Macs dit? Zou vreemd zijn, maar goed…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.