5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Johnyw

Vreemd gedrag van attachment in Outlook (office 2011)

Erg vreemd, wanneer ik een attachment wil opsparen naar mijn desktop vanuit deze mail, verschijnt dat bestand gedurende een halve seconde op de desktop om daarna…floep, spoorloos te verdwijnen ? En neen, het is niet meer de Beta van office 2011 .

Bijdrager
    johnkeates

Dat is vrij eenvoudig op te lossen; verwijder Outlook en gebruik Apple Mail, met die upgrade is de bug verholpen.

Bijdrager
    Johnyw

Neen, voor mij geen apple mail meer, te veel problemen met klanten die meestal op PC werken !!

Bijdrager
    johnkeates

Problemen? Hoe kan dat. Mail is mail, maakt niet uit welke server, MTA of client zich er mee bemoeit.
    Verder is Outlook echt niet probleem-vrij zoals je merkt.

Je kan altijd nog Thunderbird proberen, maar die is niet beter dan de andere.

Bijdrager
    Ir.Bob

Hoe kan het nou geen beta zijn als Office for Mac 2011 nog niet eens uit is… Problemen met mensen die op een PC werken komt meestal doordat de client geen multipart ondersteund. Dat ligt niet aan Apple Mail, dezelfde problemen heb je ook met TB. Die clienten zullen gewoon een betere mailclient moeten installeren… (of jij moet versturen met ‘windows vriendelijke attachments’)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.