9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    zbrass

Vreemd gedoe met Firefox (OPGELOST)

Ik heb overal gezocht maar hier nog niets over gevonden.

Ik heb het volgende probleem met Firefox (maakt niet uit welke versie);
    Firefox wil niet online gaan. Prog opent gewoon zoals het moet maar wil niets op het net tonen.
    Het vreemde is dat als ik inlog als een andere user op mijn mac (osx.4.8) Firefox gewoon doet waar i voor bedoeld is.

Ik heb al meerder malen onieuw geinstalled, alle user info van firefox weggegooid etc.
    Firefox wil het bij het aanmaken van een nieuw firefox profiel het even doen maar na een keer sluiten gewoon weer het oude liedje geen online verbinding.

Al mijn andere browsers Safari, Camino werken zoals het hoort.

Wie weet wat ik daar aan kan doen, want ik word een beetje moe van het iedere keer inloggen als een andere user op mijn mac om Firefox te kunnen gebruiken.

Alvast bedankt!

Groet!
    Arthur

Bijdrager
    computer space

Betreft het een thuis of een werksituatie met server?

Bijdrager
    zbrass

Gewoon mac direkt in de ADSL modem geplugged.

Groet!
    Arthur

Bijdrager
    Ludo

Ik had laatst iets dergelijks maar dan met safari. Na lang zoeken heb ik opnieuw de laatste all-in-one update (plm. 149 mb) van OSX 10.4.8 gedownload en geïnstalleerd. Hierna was het verholpen en werkte alles weer als vanouds.

Bijdrager
    Oppie

Heb je in FF voorkeuren (General>Connection) soms staan dat via een proxy verbinding legt met het internet?

Bijdrager
    Vulture

En heb je je firewall toestemming gegeven dat FF het internet op mag?

Bijdrager
    Vulture

En heb je je firewall toestemming gegeven dat FF het internet op mag?

Bijdrager
    Oppie

En hoe zou dat dan moeten?

PS Vulture: als je die waarschuwing over Debug Mode krijgt, is je bericht toch geplaatst; hoeft dus geen tweede keer.

Bijdrager
    zbrass

Ha gevonden!!!!!
    Heel stom van mij, Little snitch was de boosdoener! Een rule was aangemaakt om ieder verkeer van FF te blokken.

Tja hoe stom kun je zijn.

In iedergeval bedankt voor het helpen oplossen

Groet!

Arthur

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.