7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Rubby

Vreemd beeldscherm sinds Yosemite

Sinds Yosemite heb ik het probleem dat mijn MacBook Pro (2010) beeldscherm problemen geeft als hij aan mijn cinema display hangt. Ik gebruik dan mijn Cinema Display als hoofdscherm en mijn laptop als extra scherm. Echter krijg ik rare schermen zoals in de afbeelding. Dit verdwijnt wel weer als ik iets sleep / beweeg op het scherm, maar vind het erg raar. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen.

Scherm foto:

Bijdrager
    Maikelw

Ziet er uit als hardwarematig ipv softwarematig maar verder kan ik je er helaas ook niet mee helpen:-(

Bijdrager
    Glime

Wat gebeurd er als je je laptop dicht klapt en daarna weer opent?

Bijdrager
    MacKevin11

Probeer er ook eens een schermafbeelding van te maken (cmd+3).
    Als het een gpu probleem is, zou er aan de schermafbeelding niks te zien moeten zijn.

Bijdrager
    SunKeeper

@mackevin11: Toch juist wel?

Je ziet niets aan de schermafbeelding als het scherm defect is en de GPU wel goed. Dat het externe scherm er nooit last van heeft wijst ook in die richting. (al haal ik dat laatste niet 100% uit de tekst)

Bijdrager
    eriverdo

Geen idee waaraan het kan liggen. Ik kan je alleen melden dat ik op dezelfde MacbookPro exact hetzelfde probleem heb. Het enige wat ik daaruit kan afleiden is dat het wel erg veel toeval zou zijn mochten wij beiden tegelijkertijd hetzelfde hardware-probleem ondervinden. Ik hou het dus op een probleem met Yosemite. Iemand een idee wanneer we de eerste update kunnen verwachten ?

e

Bijdrager
    MacKevin11

@sunkeeper
    Dat zeg ik toch?:-)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.