10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Naatan

Vreeemde kleuren op Macbook pro

Hoi..

Ik ben op de macbook van mijn vader bezig om het een en ander te repareren maar om de een of andere reden zijn de kleuren opeens verschoten naar wat lijkt 16 of 32 kleuren..

wanneer ik de instellingen controlleer staan er gewoon ‘miljoenen kleuren’ en profielen herstellen helpt ook niet.. ik heb het pram gereset maar ook dit hielp niet.

Wanneer ik restart zijn al de kleuren gewoon goed, maar wanneer ik inlog veranderen de kleuren opeens en ziet het er dus niet meer uit.

wat ook vreemd is is dat ik de verversingsfrequentie niet in kan stellen, het selectie venster is gewoon leeg en detect beeldschermen doet helemaal niks.

Iemand please? Hoge spoed want ik ben over 3 uurtjes weer weg hier:(

Bijdrager
    Yaris

Bijdrager
    Naatan

Ik heb al de opties in dat topic ook doorlopen, zonder succes..

kun je niet op de een of andere manier je beeldscherm drivers opnieuw installeren? Aangezien er word aangegeven dat er geen beeldscherm is geinstalleerd…

Bijdrager
    Naatan

Omfg… gevonden..

Verbeterd contrast stond op maximum.. ja lekker dan.. en waarom dat zomaar gebeurt?

Sorry hoor maar doe mij maar gewoon mijn pc met windows..!

Bijdrager
    Mattnh

Hupsakee, olie op het vuur… :sealed:

Bijdrager
    klaus
    ”Naatan”

Omfg… gevonden..

Verbeterd contrast stond op maximum.. ja lekker dan.. en waarom dat zomaar gebeurt?

Sorry hoor maar doe mij maar gewoon mijn pc met windows..!

Ooit gedacht dat dit een feature is van os x voor toegankelijkheid en dat die geactiveerd worden door een bepaalde toetsencombinatie?

Beetje verderkijken dan je neus lang is en niet op het os steken, want hetzelfde kan je in windows tegenkomen lijkt me.

Bijdrager
    SM-R2

Ach deze mensen verdienen gewoon niet om op een mac te werken.

Bijdrager
    MacBeer

Jongens kom nou, iemand die alleen Windows gewend is wordt gevraagd even iets te fixen op een MacBook…. logisch dat dat even zoeken is. Als jullie gevraagd worden iets te fixen op een Windhoos en op tweakers.net hulp vragen dan kunnen jullie het ook niet laten om even uit te halen naar Windows, toch?

:|

Bijdrager
    Yaris

Wanneer ik het eerste bericht van topicstarter lees heb ik anders de indruk dat hij blijkbaar wel goed zijn weg weet in OS X. Daarom is zijn negatief oordeel des te vreemder.

Bijdrager
    klaus

Ja, Bjorn, zo zijn er idd veel apple-gebruikers. Helaas zou ik zeggen..

Mijn reactie was alleen bedoeld op zijn laatste statement, niet over het feit dat hij het niet vond want ik had nog geen 2 seconden in dat universele toegangspaneel doorgebracht;)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.