4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    flipbosch

Vragen/Preview over Group functie bij een .Mac account

Beste Lezer,

Ik zit erover te denken om een .mac account aan te schaffen, echter heb ik nog een vraag die ik wil weten voor ik de beslissing maak.

Hoe is de group functie van .mac.

Deze kan je in de trail versie niet gebruiken en ik kan ook geen open preview group vinden.

Ik had de volgende vragen over de group functie:
    – Zien de foto’s op een group website er even cool uit als de foto’s in gallery.mac.com?
    – Kan ik foto’s voor een group via Iphote uploaden?
    – Kunnen niet Mac gebruikers ook operator zijn en aganda items etc. toevoegen?

Ben benieuwd.

Mocht het mogelijk zijn, zal ik het heel cool vinden als ik door iemand op een (eventuele fake) group uitgenodigd word voor een paar dagen zodat ik kan zien hoe het er een beetje uitziet.

Mvg en bedankt, Flip

Bijdrager
    vimapro

Ik zal wachten met een dotmac account.

De reden ? Het is super traag.

momenteel wordt er hevig gereageerd op dit probleem.
    Het komt erop neer dat de dat wij in europa super trage verbinding hebben met de .mac servers terwijl mensen in de USA wel een goede verbinding hebben. Ookal betalen we in Europa even veel als in Amerika ( zonder de euro/dollar koers).

volgende link (apple discussions forum) geeft u meer info :

http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=5318832&#5318832

mvg

vimapro

Bijdrager
    iWill_i_am

ik heb geen grote problemen met .Mac hoor!!! Het gaat niet supertraag ofzo!!! Dat wilde ik even zeggen, want .Mac is super!!! Die Groupfuncties heb ik geen verstand van…

Maar of het cool is hangt denk er vanaf, heb je iLife 08?

gr,

Bijdrager
    flipbosch

Yes ik heb Ilife 08. Wat me heel erg bevalt. Zeker in combi met mijn .mac trail versie.

Misschien moet ik alleen idd even wachten. Als de snelheid later beter wordt, kan ik het nu ook aanschaffen. Vervelend is alleen wel als Apple ervoor kiest de prijs achteraf te verlagen.

Laat ik eerst maar eens wachten op
    een reactie van apple.

Wel blijf ik dus benieuwd of je de gallery functie van Ilife 08 (gallery.mac.com/balbla) Kunt gebruiken in zo’n groep. Maar dan appart alleen voor de groep zonder prive foto’s.

Mocht iemand ervaring hebben…?

Mvg,

Flip

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.