10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Jesper

Vragen over Flash MX?

Ik heb het al eerder in een ander forum gezet, maar daar vroeg niemand iets. Dus al je vragen hebt over Flash MX kun je ze hier stellen.

Goeie tutorials,
    http://www.flashen.nl/
    http://www.flashkit.com/

Moderator
    Adriaan Mol

Bedankt! Ik ben sinds kort begonnen met het maken van websites in Flash. Hierbij ben ik aardig wat momenten tegen gekomen waarbij ik vragen had, maar ben er wel uitgekomen. Voor de volgende keer, erg handig om te weten dat er iemand is die me kan helpen met Flash :finder:

Adriaan

Bijdrager
    mailking

Goede stap Jesper.. heb ook wat geklooid, maar niet echt uit de verf gekomen nog…

Bijdrager
    Syndic

Ik hou me bij deze ook aanbevolen om al jullie vragen m.b.t. Flash te beantwoorden :D Heb ook een klein beetje Actionscript kennis :roll:

Moderator
    Adriaan Mol
    ”Syndic”

Ik hou me bij deze ook aanbevolen om al jullie vragen m.b.t. Flash te beantwoorden :D Heb ook een klein beetje Actionscript kennis :roll:

Zag het op je website… ow ow ow, ik kan niet wachten tot ik met die vervelende vraagjes kom!

Adriaan

Bijdrager
    Syndic

Kom maar op… shoot :mrgreen:

Bijdrager
    Castor

Effe een beetje off topic: Syndic, ken jij de muziek van de ‘title sequence’ van de film Sphere en die van Seven? De muziek op je site deed me aan een combinatie van die twee denken. Geinig… Beide ontworpen door Imaginary Forces/Kyle Cooper trouwens… [wow]

Bijdrager
    Syndic

Eerste film ken ik wel maar heb ik niet gezien, Seven natuurlijk wel. Met mijn muziek probeer ik ook dat duistere donkere sfeertje op te wekken. Mijn muziek wordt voor me gemaakt door mijn oom, is muzikant (The Goodmen, Jark Prongo, René & gaston, Klatch, etc…hij heeft van de zomer nog een hitje gehad met een nummer waarin het zusje (Danni) van Kylie Minogue zong). Ik bedenk de gefreakte geluidjes en hij draait het geheel technisch in elkaar :mrgreen: leuke samenwerking. In ruil voor zijn muziek ontwerp ik af en toe wat platenhoezen voor hem :D

Bijdrager
    Castor

Leuke deal

Bijdrager
    Syndic

hij heeft van de zomer nog een hitje gehad met een nummer waarin het zusje (Danni) van Kylie Minogue zong)

Kon gisteren niet op de naam komen. Riva was het :D en is inderdaad een leuke deal Castor :mrgreen:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.