13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    inawt

vragen over de ipod touch

Ik wil graag een ipod touch 16g kopen maar nu vraag ik me af.

Wat zit er bij de nieuwe software die op het WWDC is gepresenteerd?
    Wordt de ipod goedkoper als de iPhone in Nederland komt?
    Is het handiger als ik nu de iPod Touch koop bij de iPod Mania bij Media Markt dan na 11 juli?

Alvast bedankt.
    Groetjes nawt

Bijdrager
    reven

De firmware update waar o.a. de app-store in zit is een software update van €10. Thats all.
    Verder klinkt je vraag een beetje als reclame.. maar dat kan aan mij liggen.

Bijdrager
    inawt

Dat gaat dus alleen over de AppStore?

Bijdrager
    ubuntu

Volgens mij kun je beter even wachten. De touch is veel duurder dan de iPhone dus ik denk dat zodra de iPhone uit is de touch wel goedkoper zal worden.

Robert

Bijdrager
    inawt

Ja maar bij de Mediamarkt krijg je van donderdag tot zondag 50 euro korting.

Bijdrager
    Afroman
    ”ubuntu”

Volgens mij kun je beter even wachten. De touch is veel duurder dan de iPhone dus ik denk dat zodra de iPhone uit is de touch wel goedkoper zal worden.

Robert

Schijn bedriegt

De iPhone kost 200 dollar + abonnementskosten. Dus duurder is het zeker niet.

@ Topicstarter

Als je 50 euro korting krijgt moet je hem maar gaan kopen. Dan kan best die 10 euro van af als je gaat upgraden naar 2.0.

Bijdrager
    inawt

Bedankt voor de reacties.:)

Bijdrager
    petervl57
    ”ubuntu”

Volgens mij kun je beter even wachten. De touch is veel duurder dan de iPhone dus ik denk dat zodra de iPhone uit is de touch wel goedkoper zal worden. Robert

Prijzen van losse iPhone’s, die tot nu toe bekend zijn, liggen rond de 600 euro. De touch is dus helemaal niet “veel duurder”. En als de provider in Nederland dezelfde prijzen hanteert als in Duitsland, wordt zelfs Apple’s claim niet waargemaakt, dat de iPhone wereldwijd voor $ 199,- wordt aangeboden. Met een 2 jarig abonnement komt daar dan nog even € 720 euro bij.
    Ik denk dat de Touch dus niet in prijs zal zakken als gevolg van de introductie van de iPhone

Bijdrager
    petervl57
    ”inawt”

Ja maar bij de Mediamarkt krijg je van donderdag tot zondag 50 euro korting.

Ik meen dat je een kadobon van 50 euro krijgt, waarmee je accesoires kunt kopen…..dat is wat anders als korting op je ipod

Bijdrager
    inawt

Ik ga hem donderdag kopen en koop later de software-update. Met die cadeaubon kan je kiezen: korting, assecioseres of gewoon een cadeaubon.

Bijdrager
    petethefreeze

Net als met de vorige softwareupdate, acht ik het niet uitgesloten dat de nieuwe update vanaf 11 juli o.i.d. bij nieuw gekochte Ipod Touches erin zit.

Bovendien zou het volgens mij wel eens kunnen gebeuren dat Apple de achterkant van de Ipod Touch ook in Plastic zet om productiekosten te sparen (minder diversiteit in de productlijn = lagere kosten). Bovendien zou het de productlijn Ipod Touch en Iphone uit design-oogpunt weer op één lijn trekken.

Het zou ook best kunnen dat de 8Gb Touch verdwijnt en dat je voor dezelfde prijs een 16 Gb Touch krijgt. Dat is dit jaar ook met de Shuffle gebeurt. Dat is wel een andere prijsklasse, maar het is doorgaans een systematiek die Apple wel vaker heeft gebruikt. Misschien wordt zelfs een 64 Gb Touch geintroduceerd..

Het is maar een vermoeden, maar misschien wel waard om erover te discussieren..

Bijdrager
    bedrockplace

Die 50 euro kortingen bij mediamarkt geldt dat ook ik België

Bijdrager
    reddog

Ik wacht het allemaal eventjes af. Wie weet of tovert Apple nog iets uit de hoge hoed. Ik verwacht hooguit een kleine cosmetische aanpassing of een prijswijziging. Een echte hardwareupdate verwacht ik pas in september of zo. De aandacht zal in juli naar de iPhone moeten gaan wat betreft Apple denk ik.
    Omdat een iPhone Abbo mij te veel geld is voor mijn belgedrag lijkt de touch toch wel een goed alternatief met de nieuwe software. Ik wil vooral de exchange ondersteuning voor mijn werk gebruiken. Wie weet val ik zelf nog voor mobile me bij de touch.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.