8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    demandiebakt

Vragen over aanschaf

Goedenmiddag fruit liefhebbers

ik heb een vraag over het aanstaande besturingssysteem. ik ben zeevarende en daarom slechts 4 maanden per jaar druk op dit forum aanwezig en dus mis ik ook alle nieuwtjes, echter ik was voor dat ik weg ging van plan n nieuwe imac te kopen, nu netjes gespaard genoeg voor een volle 20″ maar nu lees ik leopard in october! komt er nu ook een update voor de imac of blijft die gewoon hetzelfde qua hardware? over 3 maanden is mn verlof weer afgelopen dus was eigenlijk niet van plan te wachten met de aanschaf, want dan zit ik nog een tijd met deze die nu wel erg traag begint te worden (G4) of is het echt verstandig om te wachten? iedereen op dit forum is momenteel beter op de hoogte dan ik, dus help me out, wat is wijsheid?

Groeten Demandiebakt.

Bijdrager
    bommels

Bij Macrumours houden ze mooi voor je bij wanneer de verschillende macs een update hebben gehad, en geven ze ook een koopadvies:
    http://buyersguide.macrumors.com/

Maar als je een computer echt nodig hebt, dan moet je er een kopen, in alle andere gevallen kun je beter wachten. Klinkt logisch, toch?

Geblokkeerd
    Anoniem

Het hangt ervan af van wat je wil volgens mij, Als jij het het waard vind om te wachten moet je dat zelf weten. Een huidige iMac is toch prima? En als je voor een 20″ gespaard hebt denk ik dat er niet veel wordt geüpgrade als dat wordt gedaan volgens mij…

Bijdrager
    jabikdeboer

In augustus komt de nieuwe iMac uit.
    In een nieuwe uitvoering!
    En in oktober het nieuwe besturingssysteem.
    En ik verwacht ook het nieuwe iLife-pakket binnenkort.
    Dus ik wacht in ieder geval tot oktober!

Bijdrager
    mvdenberg

Als je slechts 4 maanden per jaar thuis bent, is een laptop dan niet handiger? Of een 2de hands iMac (G5 of een intel). Zonde als nu een nieuwe koopt, 3 maanden gebruikt en dan 8 maanden niet meer ziet.

Geblokkeerd
    Anoniem

Of een Mac Mini

Bijdrager
    Merkava

Vreemde opmerking misschien maar waarom huur je voor die vier maanden niet gewoon een computer ?

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”jabikdeboer”

In augustus komt de nieuwe iMac uit.
    In een nieuwe uitvoering!
    En in oktober het nieuwe besturingssysteem.
    En ik verwacht ook het nieuwe iLife-pakket binnenkort.
    Dus ik wacht in ieder geval tot oktober!

Hoe weet jij dat de nieuwe iMac in augustus komt!?:lol:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.