7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Nextweb

Vragen lijsten, alternatieven voor Google Forms enzo

Hoi,

Ik zoek een mogelijkheid om als gevolg van beantwoording van vragen (en de daarbij gemaakte keuzes) een document te laten samenstellen in Word, mag ook txt. Idealiter is het mogelijk om bij de vragen ook een toelichting te geven.

Heeft iemand een goede ervaring ?

Dank voor jullie hulp !

Sleutelbeheerder
    Night

We maken voor polls etc bij OMT gebruik van http://www.polldaddy.com. De uitslag laat zich daarna gemakkelijk exporteren naar diverse formaten:

Bijdrager
    Nextweb

Dank voor je bericht. Dat is inderdaad ook een manier. Hoewel het zeker een manier is om data te verzamelen zoek ik eigenlijk een methode om online, als gevolg van de beantwoording van vragen, een soort contract te genereren. Ik ga er zeker naar kijken.

Bijdrager
    Nextweb

Er zijn genoeg alternatieven questionaries te maken, en de data vervolgens te “mergen” met een template, maar je zit dan heel snel vast aan abonnementen van vele tientallen euro’s of dollars per maand, tot enkele honderden. Terwijl het zo ingewikkeld niet moet zijn. Toch ?

Bijdrager
    computer space

Microsoft heeft het nu ook in Office365 zitten. Misschien die eens testen.

Bijdrager
    Nextweb

Goede tip, dank je !

Sleutelbeheerder
    Night

Nextweb op 12 oktober 2020 om 19:54

Dank voor je bericht. Dat is inderdaad ook een manier. Hoewel het zeker een manier is om data te verzamelen zoek ik eigenlijk een methode om online, als gevolg van de beantwoording van vragen, een soort contract te genereren. Ik ga er zeker naar kijken.

Alles online? Misschien moet je dan eens kijken naar een WordPress oplossing met een plugin die dat kan doen (is er vast wel).

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.