3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Gagchiel

Vragen i.v.m. PowerBook G3

Hey,

Mijn vader had vroeger een Powerbook G3, het moederbord van deze laptop was 1 keer stuk gegaan en de prijs voor een reparatie was te duur voor wat het oploste. Nu, 2 weken geleden gaf mijn vader de Powerbook aan iemand mee die er voor ging proberen te zorgen dat hij gemaakt kon worden.
    Zogezegd zogedaan, maar nu heb ik de volgende ‘problemen’?

1. Internet:
    De WiFi-kaart die in die Powerbook zat is op mysterieuze wijze verdwenen. Nu dus een nieuwe, maar mag dat zo’n kaart zijn die op een Windows-PC werkt of moet dat een Apple kaart zijn?
    Ik heb net even de WiFi-kaart van de Windows-laptop in de Powerbook gestoken, dit werkt niet, maar misschien moet ik eerst drivers installeren? De WiFi-kaart in questie is trouwens een D-Link Airplus…

2. Het Os:
    Nu staar er Mac Os 9.2.1 op de Powerbook, maar ik zou liever een Mac Os X- systeem er op zetten, is de Powerbook in staat om Mac Os 10.4 te draaien? Het is dus een G3 met 192 MB geheugen(?) maar ik kan niet direct zien hoeveel Mhz hij heeft …

Alvast bedankt

Bijdrager
    Yaris

Vraag 1 : zie hier
    Vraag 2 : zie daar

:)

Bijdrager
    mac lover

is wel leuk hoor die ”hier” en die ”daar” maar als ik er op klik krijg ik ” page not found” :(

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.