10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    erwin33

Vragen Apple TV: ondertiteling Netflix aanpassen, inloggen US App store; hoe?

Ik weet hoe je de letters van de ondertiteling in Netflix aanpast maar ik vind daar maar bar weinig keuze tussen goede letters. Het zijn allemaal een soort van ‘typemachine’ letters en vind ik niet mooi. Zijn er niet meer keuzes uit letters zoals Arial dus een wat doorsnee letter die je ook op de Nederlandse TV ziet?

Ik wil graag een app uit de Amerikaanse app store hebben. Waar log ik in? Zie alleen iCloud maar nergens de mogelijkheid om in te loggen bij de app store.

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden, 2 weken geleden door erwin33.
    Bijdrager
    JoopJoopJoop

Arial mooi???? windhoos lettertype!

Bijdrager
    erwin33

<p class=”cite”>JoopJoopJoop op 27 september 2019 om 13:14</p>
    Arial mooi???? windhoos lettertype!

Wat is windhoos lettertype?

Bijdrager
    TheBigZ

Ik heb de tekst-achtergrondkleur op transparant gezet op de Apple TV (3).

Dat maakt de ondertiteling een stuk leesbaarder en minder opdringerig.

Bijdrager
    erwin33

<p class=”cite”>TheBigZ op 27 september 2019 om 13:25</p>
    Ik heb de tekst-achtergrondkleur op transparant gezet op de Apple TV (3).

Dat maakt de ondertiteling een stuk leesbaarder en minder opdringerig.

Dat heb ik ook, dat balkje is weg. Maar welk lettertype ik ook kies waar uit gekozen kan worden, ben niet echt tevreden over de geboden lettertype. In je Nettlix account kun je wel lettertypes kiezen maar dat werkt niet door in de Apple TV Netflix app alleen in de app op de telefoon. Kun je geen extra lettertypes downloaden of zo, of moet Apple dat toevoegen?

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 2 weken geleden door erwin33.
    Moderator
    Night

Je kunt inderdaad zelf geen aparte lettertypen toevoegen op de Apple TV.

Een Windhoos lettertype is een door Microsoft onderhanden genomen lettertype dat door deze aanpassingen niet meer aan copyright onderhevig is. De Arial is zo’n typisch voorbeeld. Dit lettertype moet op de Adobe Helvetica lijken, maar wordt door typografen verfoeid.

Bijdrager
    erwin33

Helvicta gebruik ik nu, die is standaard actief, maar de overige vind ik nog meer op typmachine letters lijken. Jammer dat er zo weinig keuze is en die wat meer op de doorsnee ondertitel lettertype lijkt.

Bijdrager
    RW076

<p class=”cite”>erwin33 op 27 september 2019 om 12:47</p>
    Ik wil graag een app uit de Amerikaanse app store hebben. Waar log ik in? Zie alleen iCloud maar nergens de mogelijkheid om in te loggen bij de app store.
    <ul id=”bbp-topic-revision-log-3305160″ class=”bbp-topic-revision-log”>
    <li id=”bbp-topic-revision-log-3305160-item-3305162″ class=”bbp-topic-revision-log-item”>Dit onderwerp is gewijzigd 20 uur, 53 minuten geleden door  erwin33.

Log in met je Amerikaanse Apple ID en klaar. (Je kunt een Amerikaanse aanmaken met bv een giftcard uit Amerika. Te koop via diverse sites of Ebay)

Bijdrager
    erwin33

<p class=”cite”>RW076 op 28 september 2019 om 09:44</p>

<p class=”cite”>erwin33 op 27 september 2019 om 12:47</p>
    <ul id=”bbp-topic-revision-log-3305160″ class=”bbp-topic-revision-log”>
    <li id=”bbp-topic-revision-log-3305160-item-3305162″ class=”bbp-topic-revision-log-item”>Dit onderwerp is gewijzigd 20 uur, 53 minuten geleden door  erwin33.

Log in met je Amerikaanse Apple ID en klaar. (Je kunt een Amerikaanse aanmaken met bv een giftcard uit Amerika. Te koop via diverse sites of Ebay)

Waar moet ik inloggen op de Apple TV? US apple ID heb ik al.

Bijdrager
    erwin33

Probeer in te loggen met mijn andere ID op iCloud maar als ik dat gedaan heb krijg ik nog steeds de Nederlandse app store te zien. Wat gaat er mis?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.