8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Rethep

Vraagteken op plaats afbeelding

Zowel in sommige mailbestanden, en bij het bezoeken van sommige websites, staan er vraagtekens op de plaats van afbeeldingen. De opmaak van zo’n webpagina kan er dan opeens ook heel anders (verkeerd) uitzien.

Hoe kan ik dat oplossen ? Waar kan dat in zitten ?

Inactief
    Anoniem

Dat betekend dat er een afbeelding wordt aangeroepen, maar die niet kan worden ingeladen. Bijvoorbeeld omdat de afbeelding verplaatst, verwijderd of corrupt is.

Sleutelbeheerder
    Night

Wel handig is dat je bij bv. websites een of meerdere voorbeelden geeft (link), zodat we kunnen kijken of het inderdaad aan de website ligt of aan jouw computer.

Bijdrager
    GoeieDag

Night, doe niet zo mal! Het moet niet te makkelijk gemaakt worden voor ons, ‘probleemoplossers’, want anders is er niks meer aan…:-?

Sleutelbeheerder
    Night

*proest*
    *kuch*
    *verslik*
    hahahahaha

Bijdrager
    Rethep

Nou deze (vraagtekens) recente bijvoorbeeld: site is daanwesterink.nl, waarschijnlijk onder ‘blog’. Artikel “Utrecht is een zwaar rokende chagrijn”.

Bijdrager
    GoeieDag

Heb ik voor jou maar even de link opgezocht (…): http://www.daanwesterink.nl/utrecht-is-een-zwaar-rokende-chagrijn/

Maar het antwoord is al gegeven: de plaatjes bestaan niet meer, of niet op de plek waar die pagina ze vanaf wilt inladen.
    Ook niet gek voor een blog-postje van 12 jaar geleden.

Bijdrager
    Rethep

Ah, had ik overheen gekeken. Was verwarrend omdat dat recent teruggehaald artikel is. Bedankt voor je reactie!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.