6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Mac_Laurens

Vraagprijs voor een oude Minolta Motordrive?

Ik heb hier nog een oude minolta motordrive liggen voor de X-500 (mogelijk ook de verwante modellen, daar ben ik niet zo zeker van). k zou de motordrive willen verkopen, maar wat zou ik daar vandaag nog voor kunnen vragen?

Bijdrager
    Rolf

tja….misschien op een fotografie-site vragen ?

Bijdrager
    janvanes

Op eBay Duitsland is er onlangs een verkocht voor 40 euro. Als je er dat nog voor kunt krijgen, mag je heel blij zijn, denk ik. In Nederland zul je er waarschijnlijk niet veel liefhebbers voor vinden.
    Dat model (MD-1) is naar het schijnt geschikt voor de X-700, X-500, X-300 en XG-M.

Bijdrager
    demandiebakt

het is altijd wat de gek er voor geeft, maar ik heb echt bijna niets meer over voor heel oude camera’s.. heb met mijn oude spiegelreflexen ook alleen maar mensen blij gemaakt voor nop.
    mn moeder is terug van digitaal en helemaal blij met haar spiegelreflex analoog, echter dat is allemaal nog wel wat nieuwer dan deze.
    sommige fotozaken hebben een aparte vitrine waar vintage modellen staan opgeslagen en geven er soms nog iets voor terug maar verwacht niet te veel.

Bijdrager
    Mac_Laurens
    ”demandiebakt”

sommige fotozaken hebben een aparte vitrine waar vintage modellen staan opgeslagen en geven er soms nog iets voor terug maar verwacht niet te veel.

Ben ik van plan. Bedankt voor de reacties.

Bijdrager
    janvanes

En die fotozaken willen er dan vast ook iets op verdienen… Als ze er al aan willen beginnen, want volgens mij komt in die vitrines vooral het spul terecht dat mensen inruilen als ze iets nieuws kopen.
    Misschien kun je eens proberen op marktplaats te adverteren; da’s gratis dus kan geen kwaad. Als dat niet lukt kun je het altijd nog internationaal proberen op eBay – als je een tekst in Engels en/of Duits plaatst, heb je wat meer kans om ge├»nteresseerden te vinden (eBay is niet gratis, trouwens).

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.