10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    B@rt

Vraagprijs tweedehands iPod

Ik heb een iPod 20GB (vierde generatie) in zeer goede staat die ik wil verkopen. Mijn vraag is: wat kan ik er vandaag de dag voor vragen? Zoals ik al zei: de iPod verkeert in zeer goede staat (door voorzichtige behandeling én goede bescherming). De iPod heb ik gekocht in september 2005. Ik geef er een iPod Carrying Case (ter waarde van € 29,95) bij. Wie o wie kan mij vertellen wat een goede vraagprijs is?

Bart

Bijdrager
    Yaris

Kijk eens naar de vraagprijzen op http://www.tweedehandsmac.nl/

Bijdrager
    Thoomas

Rond de 200 euro ongeveer.

Bijdrager
    MacBeer

200 euro? Ain’t gonna happen….. meer als 100 zul je er niet voor krijgen hoor.

Bijdrager
    Thoomas

Nee? Ik zag toch wel een paar advertenties staan van 4G ipods van 20GB van 170 euro..

Naja, mijn fout:|

Bijdrager
    Xigh

Dat is een vraagprijs he, vergeet dat niet. Vaak word er flink onder geboden en zal hij dus ook niet voor meer verkocht worden.
    Verder is het zo dat als jij het apparaat graag snel verkocht wil hebben je hem niet voor een hoge prijs moet aanbieden. Maar als je te lang wacht daalt de prijs weer. En waarschijnlijk ben je niet de enige die hem aanbied, dus dan word het een kwestie van vraag en aanbod en resulteert dat in een lage prijs.

Bijdrager
    Petje
    ”Thoomas”

Rond de 200 euro ongeveer.

tuurlijk niet.. opmarktplaats koop je een nieuwe ipod video 30GB voor 215 euries icl garantie.

Bijdrager
    B@rt

Het is maar net wat iemand er voor geeft, maar ik heb ik wel gemerkt dat de iPod ongeveer rond de € 100,- gaat opbrengen. Eigenlijk ook wel logisch, na al die nieuwere modellen en de vele iPods (4G) die worden aangeboden. Maar goed, ik vrees dat ik deze nog maar even gebruik en over een paar jaar een nieuwe aanschaf.

Bijdrager
    MacThijn

ik kan uit ervaring spreken, denk als je goed handel dat je zo een 150 euro er voor kunt krijgen!
    Moet je na gaan voor mijn ipod mini heb ik eergister nog 110 euro gekregen, en hij was in nieuwstaat! 4gb

Bijdrager
    B@rt
    ”MacThijn”

ik kan uit ervaring spreken, denk als je goed handel dat je zo een 150 euro er voor kunt krijgen!
    Moet je na gaan voor mijn ipod mini heb ik eergister nog 110 euro gekregen, en hij was in nieuwstaat! 4gb

Na lang onderhandelen heb ik er 140 euro voor gekregen. Daar ben ik erg blij mee, aangezien de lichte gebruikersporen, de ‘oudheid’ van de generatie (al blijven oudere generaties altijd verkoopbaar) en de vele biedingen, die steeds niet hoger uitkwamen dan 100 euro.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.