12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    roblemmen

Vraagjes K750i

..

Bijdrager
    Leander

Antwoord op je eerste vraag: Met het programma Fotolader (Fotolader voorkeuren) kan je e.e.a. instellen.

Bijdrager
    Vin

maar waar kan je dan instellen dat je camera als een verwisselbare schijf op je bureaublad komt te staan??

Bijdrager
    Leander

Een Canon zeker?

Bijdrager
    Vin
    ”Leander”

Een Canon zeker?

ja…… de eos 400d. hoezo?

Bijdrager
    lowfi

Canon doet daar niet aan. Maar volgens mij ging dit topic over een telefoon.

Antwoord op 2e vraagg: Ja die bestaan, je hebt iets van SE zelf maar er zijn ook third party merken. Of als je een beetje handig bent het ook zelf maken.

Bijdrager
    Vin
    ”lowfi”

Canon doet daar niet aan. Maar volgens mij ging dit topic over een telefoon.

sorry! helemaal gelijk!!! toch bedankt in ieder geval!

Bijdrager
    Igor

even ontopic:
    het antwoord op je tweede vraag: volgends mij werkt dat gewoon. Anders vraag je even iemand die zo’n stekkertje heeft of je het even mag proberen. Volgens mij werkte het wel bij mijn K750i… Maar die is alweer weg dus kan het niet meer voor je testen.

Bijdrager
    roblemmen

..

Bijdrager
    roblemmen

..

Bijdrager
    aerosoul

misschien beetje offtopic maar wieweet heb je er wat aan…

In principe kan je alles met ’n K750i als met ’n W800.. de phones zijn namelijk hardware technisch identiek. Het leuke is dus ook dat je de software van ’n W800 op een K750 kan zetten en dan zijn de enige verschillen nog dat hij d’r anders uitziet en dat er wat minder geheugen in zit.

Heb namelijk zelf net hetzelfde gedaan met mijn k750 en ’n vriend van me uit staan lachen met zijn veel duurdere aankoop van ’n w800 terwijl hij nu dus alleen nog wat meer geheugen heeft wat in vergelijking veel goedkoper is dan het bedrag wat hij meer heeft betaald voor zijn phone.

Bijdrager
    roblemmen

..

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.