9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    esmee020

Vraagje over synchroniseren iPhone 3G en iTunes (8.0)..

Ik heb gisteren iets van 200 mp3s en een aantal films op mijn iPhone gezet, door ze vanuit afspeellijsten vanuit iTunes naar de iPhone te synchroniseren.. Ik denk alleen dat ik iets stoms heb gedaan.. Nadat alles gesynchroniseerd was, heb ik de mp3s en films uit iTunes verwijderd en hoepsakee naar de prullenmand, dus ook echt de mappen met de mp3s erin verwijderd. Dit heb ik gedaan om ruimte vrij te maken op mijn computer. Als ik nu bijvoorbeeld nog een aantal muziekalbums of films naar mijn iPhone wil synchroniseren ben ik dan die 200 mp3s en die aantal films die ik daarvoor op de iPhone had gezet kwijt.. :oops: Of kan ik kiezen om die aantal nieuwe muziekalbums en nieuwe films naast die oude 200 mp3s en die aantal films te synchroniseren?

Bijdrager
    ajvankesteren

Als het goed is heb je een melding gezien bij het verwijderen dat de bewuste muziek en films van alle apparaten zou worden verwijderd waarnaar ze waren gesynchroniseerd. De eerstvolgende keer dat je je iPhone aansluit op je computer zal dat ook gebeuren en ben je ze dus kwijt…

Bijdrager
    esmee020
    ”ajvankesteren”

Als het goed is heb je een melding gezien bij het verwijderen dat de bewuste muziek en films van alle apparaten zou worden verwijderd waarnaar ze waren gesynchroniseerd. De eerstvolgende keer dat je je iPhone aansluit op je computer zal dat ook gebeuren en ben je ze dus kwijt…

dank je voor de info, het is maar goed dat ik het gevraagd heb.. anders was ik al die mp3s en films die nu op me iPhone staan kwijt.. kan ik die mp3s en films wel backuppen naar mijn computer, dat zou wel fijn zijn, zo ja hoe ga ik te werk?

Bijdrager
    iJeroen

Misschien heb je hier wat aan…

Bijdrager
    iJeroen

Voor je het gaat proberen wel even naar iTunes > Voorkeuren > Apparaten > Schakel automatische synchronisatie voor iPhones en iPods uit > vinkje ervoor zetten.

Anders heeft iTunes ze er al afgehaald voordat je je iPhone aansluit om ze terug te kopiëren…

Bijdrager
    esmee020
    ”iJeroen”

Misschien heb je hier wat aan…

dank je ik ga er even naar kijken…

”iJeroen”

Voor je het gaat proberen wel even naar iTunes > Voorkeuren > Apparaten > Schakel automatische synchronisatie voor iPhones en iPods uit > vinkje ervoor zetten.

Anders heeft iTunes ze er al afgehaald voordat je je iPhone aansluit om ze terug te kopiëren…

had ik meteen al gedaan uit voorzorg.. bij mij is het standaard handmatige synchronisatie.:wink:

Bijdrager
    iJeroen

Goed zo. :)

Bijdrager
    wouwout

200 mp3’s en films zijn je toch wel wat waard? Waarom gooi je die van je computer af? Als je iphone wordt gestolen had je ook niks meer gehad. een losse usb harddisk kost een paar tientjes.

Of heb je toevallig bij iemand anders je iphone laten vullen :?

Bijdrager
    esmee020
    ”wouwout”

Of heb je toevallig bij iemand anders je iphone laten vullen :?

Yep..:)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.