7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    YOLOBEAR

Vraagje over mail

Beste mensen van OMT,

Ik heb een iPad voor mijn werk en ik gebruik hierop ook mail, echter als ik mail op mijn ipad verwijder, wordt het ook verwijderd op mijn exchange! Is er een manier om dit te voorkomen?

Groetjes

Bijdrager
    IGBA

Eh… Gewoon niet verwijderen dus.:nerd:

Bijdrager
    YOLOBEAR

Wat nou als ik fabrieksinstellingen terugzet op mijn iPad, wordt dan al mijn mail ook verwijderd?

Bijdrager
    IGBA

Nee. Alleen handelingen die je in het mailprogramma verricht worden overgenomen door Exchange.

Bijdrager
    YOLOBEAR

Ik had eerst zo’n optie (Op m’n iPhone) “Verwijder van server” dat is er nu niet meer? Vond ik altijd wel handig want dan kon je mooi je iPhone mail app leeg houden en thuis op je computer nog wel de mail organiseren..

Bijdrager
    tarun

Als mail op een Exchange Server staat dan werk je rechtstreeks op de server. Dus iets verwijderen is overal verwijderen. Makkelijk is wel dat als je iets gelezen hebt je het ook overal gelezen hebt.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Als je pop3 gewent bent en nu met imap moet werken kan ik me de verwarring voorstellen. Check even of dit het geval is. Zo ja, denk dan in het vervolg alsof je één mailbox hebt die je vanaf verschillende apparaten bedient. En niet zoals voorheen, een eigen mailbox per apparaat beheert. Daar zit namelijk het verschil. Bij imap wordt alles gesynchroniseerd met elkaar.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.